- voz 1207 o 11:43 ako prechádzal pri zast. Starohájska smer mesto a na transparente PORUCHA VOZIDLA (asi vypadol z L96, nech dakto potvrdí)
- cca 10min naspäť ZV MAN 8216 na L83, zast. Hrobákova smer Dúbravka
Okolo 9:50 sa nieco stalo 7113 na 8/3 na krizovatke Vazovova x Krizna. Po prichode 7919+20 na linke 9 sa nieco dohadovali. 7919 vypustil ludi. Po chvili 7113 odisla ako sluzobna jazda, ostatne elektricky pokracovali normalne.
Včera som si dal jednu jazdu L87 a videl som na tej linke všetko možné (od 18:30 do 19:00) - Ik415 (4112), Ik412, SOR 18 NB a Solaris. Môže mi niekto prezradiť, kto takto stupídne rozdeľuje tie vozidlá? Je skúškové obdobie a klbák na L87 význam moc nemá a už vôbec nie o 7 večer ? V "kraťase" bola najvyššia vyťaženosť po trase asi taká, že cca 20 ľudí sedelo a max. 6-8 stálo, takže tie klbáky tam asi nemalo zmysel dávať. Zaujímavé na aké vylepšenia sa po zmenách 9/2005 dá prísť keď sa chce.
Drobnosti zo včera:
88 – 1212/7, 1201/8
94 – 4857/9 – o 15:02 na nám.1.5.►Pe skončil svoju púť kvôli pokazeným(nezatvoriteľným a neskôr čiastočne vypadnutým) 2. dverám
Je pochopiteľné, že vodič 208/2 sa na dojazde do vozovne tešil na koniec služby, nemusel by však zato napriek rýchlej jazde s ľuďmi brzdiť do zastávok tak, že zakaždým to vyvolalo nepriaznivú reakciu.
peto1622
84-4239/4, 4865/8
88-1209/2, 1214/5