- voz 1207 o 11:43 ako prechádzal pri zast. Starohájska smer mesto a na transparente PORUCHA VOZIDLA (asi vypadol z L96, nech dakto potvrdí)
- cca 10min naspäť ZV MAN 8216 na L83, zast. Hrobákova smer Dúbravka
Okolo 9:50 sa nieco stalo 7113 na 8/3 na krizovatke Vazovova x Krizna. Po prichode 7919+20 na linke 9 sa nieco dohadovali. 7919 vypustil ludi. Po chvili 7113 odisla ako sluzobna jazda, ostatne elektricky pokracovali normalne.
Včera som si dal jednu jazdu L87 a videl som na tej linke všetko možné (od 18:30 do 19:00) - Ik415 (4112), Ik412, SOR 18 NB a Solaris. Môže mi niekto prezradiť, kto takto stupídne rozdeľuje tie vozidlá? Je skúškové obdobie a klbák na L87 význam moc nemá a už vôbec nie o 7 večer ? V "kraťase" bola najvyššia vyťaženosť po trase asi taká, že cca 20 ľudí sedelo a max. 6-8 stálo, takže tie klbáky tam asi nemalo zmysel dávať. Zaujímavé na aké vylepšenia sa po zmenách 9/2005 dá prísť keď sa chce.
Drobnosti zo včera:
88 – 1212/7, 1201/8
94 – 4857/9 – o 15:02 na nám.1.5.►Pe skončil svoju púť kvôli pokazeným(nezatvoriteľným a neskôr čiastočne vypadnutým) 2. dverám
Je pochopiteľné, že vodič 208/2 sa na dojazde do vozovne tešil na koniec služby, nemusel by však zato napriek rýchlej jazde s ľuďmi brzdiť do zastávok tak, že zakaždým to vyvolalo nepriaznivú reakciu.
Technopol
68: 4915, 4925, 4234, 4910, 4911, 4233, 4810, 4832 , 4827, 4863, 4845; R: 4908*, ...., ....,
88: 1210, 1222, 1203, 1220, ...., ; R: 1212*, lenovo
96: ...., 1207*, 4921, ...., 1826, 1217
196: 2651, 2633, 2614, 2640
* čerpané z #113776 #113756