Myslel som si, že toto je ten dôvod, prečo jazdia celý deň. Tak dali by sa vymyslieť aj iné linky, napr. 91. Jalovo by nabehali to isté a čo sa týka trasy, je približne rovnaká ako pri 70-ke, iba interval je kratší. Myslím si, že argument, že 91-ku robí 4. DPA by tu neobstál, skôr ten interval by možno znamenal o 1 voz menej. To je ale len taký návrh, nič lepšie ma totiž nenapadlo.
Tedomy chodia do sedla na L70 zo 133, lebo sú to tedomy (sú prenajaté a peniaze - nájom sa platí od určitého paušálneho počtu km, ktorý aj tak na prvej kolóne iba málokedy nabehajú) ale teda čo najmenej by mali jazdiť iba špičky.. vymysli teda nejakú inú linku, kde by prechádzali tedomy zo 133, ale zasa aby jalovo nenabehali cez pol mesta...
Aj tak sú tu úvahy, že ak sa raz konečne udomácnia všetky sólo cng na 2DP (tedom) a naftové sóla na 1DP (citelis), nebude treba prejazdovať zo 133 do sedla na 70 (citelisy sú "naše") a tak by boli kĺbové 70tky celodenne...
A pre 96/196 by bolo riešenie solarisy mať v špičke na 196 a v sedle na 96, a kĺbové delené 96.. ale o tomto vedia už aj kompetentní.,.. možno sa to takto zrealizuje ?
Verím, že na 70 by sa zišli, ale sedlové vozy na linke 70 sú prejazdy zo 133, kde by podľa mňa boli SU zbytočné, hoci raz za čas sa tam nejaký objaví. Chcelo by to zmeniť zadelenie. Čo tak dať SU na L196 a tá by robila v sedle L70?
Nejazdím síce linkou 196, ale rozhodne si myslím, že SU by tam boli menšie zlo ako na 96, myslím, že som to tu už aj raz písal.
keď si už spomenul kĺbové SORky, tak mám otázku, že čo núti DPB k tomu aby aj cez víkend posielali na L96 kĺbové SORky? Cez pracovné dni by sa tam zišli ale aj to iba počas špičky no dajme tomu, že sa im nechce šaškovať s vozidlami. Cez víkend by som ich ale skôr dal na L63. Keď už majú Solarisy viac menej pokoj od služieb na L96, tak kde jazdia počas sedla okrem L88? Nemohli by jazdiť namiesto L32 na 70?!
Rad by som sa Vas spytal na Vas nazor na moj navrh zlucenia liniek N80 a N91 do linky N91 s vypravou dvoch solo vozidiel. Vyhodou je zrusenie nutnosti prestupu N91/N93 a zaroven zabezpecuje spojenie z Petrzalky s dalsimi castami centra (ASMN, SNP).
Jadran