vdaka Satimu vidim, ze s tou 4837 na 82 som sa mylil, sorry, nechcelo sa mi verit, ze by si takyto nezmysel pocas prazdninoveho obmedzenia vypravca z Petrzalky dovolil..
1414 na nocaku je zjavne rozluckova jazda.. pochvala patri "majitelovi" 1414 a dielenskym, ze tento voz v BA spolahlivo sluzil, kedze v BB viac stal, ako jazdil..
21/8-1625 počas dňa vypadol, nahradil ho 1624
21/11-1624 bol do PŠ vymenený za 1810
21/13-1815 okolo 16. h. dočasne vypadol, neskôr ho nahradil ZV 3543
ee na 82/1 mala byt 4133 ale niejak nevydalo rano aj to ju trebalo rano tu 4837 mierne skriesit a pocas dna sa bud zabudlo alebo proste a jednoducho vykaslalo na vymenu
-cerveny 9,5m hrbac (asi 3543) hradil okrem 21 aj rannu spicku na 33
-tedom (?1110) bol na 63/3 odpoludnia (14:41 videny u Tesca), dufam, ze to bol ZV..
-15m 8211 hradil 23, zaujimave muselo byt na Mlake (ak to nebola 23/7)
-18m voz, hadam ZV na 82..
MOzno by bolo fajn bud nedavat 3.kolone vypravovat ZV, alebo keby niektori dispeceri zacali aspon trocha rozlisovat vozy podla dlzky..a pri cca 10 ZV vo vyprave neverim, ze tieto anomalie boli jedine mozne riesenie v realnom case
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
peto1622
83-2845, 2846
88-2602/2, 1621/5
92-4862/4
99-4123/8