Tomas: 2514 si uviedol mylne na 78, pretoze cely den behal na 83/5 ( si myslel asi na 2511 )
Z utorka:
- 2809 okolo 9. h. vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2137
a napokon 2515 ( do cca 9:50 h. aj z dojazdom na rannej 83/11 )
- 2308 pocas dan vypadol na linke 83/7, neskor ho nahradil 2826
- 2827 pocas dna vypadol na linke X1/8, neskor ho nahradil 2513
- 1321 v rannej spicke na linke 21/14, popoludni ho nahradil 1515
- linka 34/4 vynechala min. prichod ( odchod ) do ( z ) Dubravky pred 18. h., neskor na posledne kolo isiel 2824
- 1302 o 17:33 h. vypadol na linke 21/6 pre poruchu na zastavke S. Kralika, od 18:45 h. ho z AS MN hradil ZV 4803 a od 19:25 h. z VW spolu s nim aj ZV 2001
( neskutocny zmatok u dispecerov
); napokon ho nahradil 1513 ( predtym na 21/8 )
- 2918 okolo 18:40 h. vypadol na linke X1/11, neskor ho nahradil 2829 ( predtym na 83/4 )
- 2620 okolo 20. h. docasne vypadol na linke X1/13, asi islo o doplnenie plynu; HNED ho nahradil ZV 1301
Doplnenie vypravy k #11131 :
X1:
M: ZV 1301
/13; 2513/8; 2829/11
20: 1702, 1024, N 1004, 1067, 1017
21: 1824, 1801, 1216, 1213, N 1806, 1302, 1919, 1513, S 1208, 1908, 1212, 1916, 1901, 1321, R 1816
M: ZV 4803, ZV 2001
, 1513/ vsetko 6; 1515/14
27: 1011, S 1006, VW 1824, 1216, 1213
34: 2208, 2937, 2300, 2824n, 2303, 2512, 2408
83: 2818, 2811, 2813, 2829, 2514, 2809, 2308, 2810, S N 2822, 2820, R 2515, 2940
504: 1806
Z utorka:
- 2809 okolo 9. h. vypadol na linke 83/6, neskor ho nahradil ZV 2137
a napokon 2515 ( do cca 9:50 h. aj z dojazdom na rannej 83/11 )- 2308 pocas dan vypadol na linke 83/7, neskor ho nahradil 2826
- 2827 pocas dna vypadol na linke X1/8, neskor ho nahradil 2513
- 1321 v rannej spicke na linke 21/14, popoludni ho nahradil 1515
- linka 34/4 vynechala min. prichod ( odchod ) do ( z ) Dubravky pred 18. h., neskor na posledne kolo isiel 2824
- 1302 o 17:33 h. vypadol na linke 21/6 pre poruchu na zastavke S. Kralika, od 18:45 h. ho z AS MN hradil ZV 4803 a od 19:25 h. z VW spolu s nim aj ZV 2001
( neskutocny zmatok u dispecerov
); napokon ho nahradil 1513 ( predtym na 21/8 )- 2918 okolo 18:40 h. vypadol na linke X1/11, neskor ho nahradil 2829 ( predtym na 83/4 )
- 2620 okolo 20. h. docasne vypadol na linke X1/13, asi islo o doplnenie plynu; HNED ho nahradil ZV 1301

Doplnenie vypravy k #11131 :
X1:
M: ZV 1301
/13; 2513/8; 2829/1120: 1702, 1024, N 1004, 1067, 1017
21: 1824, 1801, 1216, 1213, N 1806, 1302, 1919, 1513, S 1208, 1908, 1212, 1916, 1901, 1321, R 1816
M: ZV 4803, ZV 2001
, 1513/ vsetko 6; 1515/14 27: 1011, S 1006, VW 1824, 1216, 1213
34: 2208, 2937, 2300, 2824n, 2303, 2512, 2408
83: 2818, 2811, 2813, 2829, 2514, 2809, 2308, 2810, S N 2822, 2820, R 2515, 2940
504: 1806

, 2825
frenky
A aj o tej mykologickej 1906 tu uz dakto pisal, ale ta mi je ukradnuta. Sa stavim, ze dnes je tam zasa aj so svojim kamaratom 1911.
A 1904 som dlho nevidel, mozno je uz vo vecnych garazach... Amen...
Inak odkedy ma 1816 strieborne disky? Dnes som mal normalne problem ju prelustit. Som neni zvyknuty na take prekvapkania. (Je na rannej 21/15.)