Vo vysielaní Dúbravskej televízie odznelo, že minibusová linka bude premávať skúšobne 2 mesiace. Neskôr chcú jej trasu rozšíriť: Starosta uviedol Domov dôchodcov na Hanulovej ul., ktorý je v kopcovitom teréne.
ked si spravim statistiku z vyprav, co su zachytene na tomto fore + vlastnych pozorovani od septembra 2010, tak to vychadza presne 50% NP voz a zvysna polovica 16xx.. To sa garanciou neda nazvat, aj ked je pravda, ze 1507 a 1511 sa na 63/1,3 objavuju..
Musel to byť riadny inteligent, ktorý povedal, že od dnešného dňa je koniec sezóny, a preto sa (okrem iného) ruší víkendová premávka L29 a na L28 budú chodiť 12m vozy. Citelisy mali skoro celý deň problém, chodili natrieskané už z DNV a zrejme sa niekto musel sťažovať, pretože o cca 18 sa dovalili v priebehu 10 minút 2 vozy (asi ZV), jeden IK415 a potom ešte 4835. Zabočili pod hrad ako L29 a hneď išili aj naspäť, pričom v každom boli 2 ľudia. Niekto sa zobudil, ale neskoro. ? ?
Tak taká trasa je fakt zbytočná. To neviem kto bude využívať.. Každému odtiaľ je určite výhodnejšie prejsť si kúsok pešo na najbližšiu zastávku 83-ky. ? Mimo zastávok 83-ky tam koľko vznikne nových zastávok? Tipujem jednu, maximálne dve!
Neviete náhodou, kto inicioval jej vznik v takejto stupídnej trase Snáď si len súčasný starosta Ján Sandtner na tom "neprihrieva politickú polievočku"!
V Dúbravke máme iné lokality s horšou dostupnosťou MHD. Napr. ulice Plachého, Chrobákova, Jura Hronca. Priamo na ne by určite ani minibus zachádzať nemohol, ale zlepšiť ich dostupnosť by mohol.
NAVRHOVANÁ TRASA: obratisko Žatevná, Jadranská, Koprivnická, Talichova, Švantnerova, M. Sch. Trnavského, Pod záhradami (myslím tú cez starú Dúbravku), obratisko Žatevná. Prípadne v opačnom smere.
NAVRHOVANÉ ZASTÁVKY:
- Žatevná (nástupište - prestup z 83-ky)
- K Horánskej studni (lepší prístup k starému kostolu, cintorínu a rodinným domom)
- Chrobákova (lepší prístup na okolité ulice vrátane Špeciálnej školy na Dolinského ulici)
- Sokolíkova (lepší prístup na Tavaríkovu osadu a okolité ulice)
- Pod záhradami (v blízkosti zastávky "Alexyho" medzi kostolom a supermarketom Lidl)
- Tulipánová (lepší prístup na okolité ulice)
- Žatevná (výstupište - prestup na 83-ku)
Resp. AK sa ten okruh dá spraviť V OPAČNOM SMERE, tak namiesto zastávky "Pod záhradami" by minibus mohol priamo obslúžiť "Alexyho" pri kostole (prestup na hrane z / na linky 20, 22, 34, 83 + 1, 5, 12 a v podstate aj 23).
Čo hovoríte na tento môj návrh? Ale rozhodne nie je nutné v súčasnosti zavádzať v Bratislave nové minibusové linky!
Btw, v blízkosti ulice Homolova 8 v smere akoby na DNV (neviem bližšie popísať) vznikla nová cesta vedúca k nejakým novým domom (moc ich tam neni). Je okružná, takže minibus si tam viem predstaviť v budúcnosti premávať. Ale nie je to až tak ďaleko od zastávky "Homolova" (83).
Bolo to kvoli technickym problemom s lavym zadnym podvozkom na 7821. Eliny c. 1, 2 a 4 boli odklonene na Ruzinovsku radialu.
Nahradnu dopravu na linke X6 (Trnavske myto - ZST Nove Mesto) cca 1 hod. zabezpecovali: 4117, 1111 (stiahnuty z L70), 2651, 3404 a 1637.
tie 63/1,3 su nie "sranda", ale zamer. Je logicke, aby NP jazdili na celodenkach 63, pocas nakupnej turistiky dochodcov, ktorym NP spoje pomahaju. Avsak NP sorky jazdia (okrem 63/4) prave na tych poradiach, ktore nie su vonku v dopoludnajsom sedle, teda na 63/5,7,9,10...
Keby jazdili NP vozy tam, kde uz davno mali (od cca jari dopravca garantuje 63/1,3,4 podla informacii na jeho webe v casti bezbarierove cestovanie, popri inych neaktualnostiach ala 99), tak sa nevyznacuju do CP. Ale kedze jedna ruka (DA) nevie/nechce robit to, co ziada druha, tak preto sa obvjavili aj na zastavkovych CP.. Co je po dlhom case prva lastovicka v Bratislave
63/1 a 3 a vraj by tam mali byť garantované NP sory.. (sranda je v tom, že práve tieto sú v zadelení 21/63 a behajú tam krabice 15xx a 16xx)
Re #109233 Jadran: Po trase Pri Kríži - hore ulicou Pri Kríži ako 83, zast. Homolova potom doprava a okruh cez Cabanovu a Tranovského anasp§ť na Homolovu a Pri Kríži... Doba premávky asi ako u 35/135
Re #109228 Risko1: čo pozorujem tak relatívne pravidelne vypadáva tá 92/tušim 8 to je? čo má robiť N93 o 0:00 z Hl. St. Teda dojde ako 92 do vozovne a napojí sa ako N93 o 1:10 z Jasovskej. Dosť veľa krát tú jednu jazdu hradil NZV1.. podľa mňa to nie je náhoda, ale aký je dôvod
richi78