DPB vtedy pisal,ze klima sa da domontovat , no mne sa to nezda,ked si porovnam na strope interieru otvor stresneho okna a mriezkovany otvor klimy .Uplne ine rozmery to ma.
Okrem toho Trnavka robi len 4 poradia na L93ke.
Ja som šiel dnes 4917 na L 95 okolo 15.30 a bola vyťažená akurát. Tak ľudia sa teraz zase naučia na 95 chodiť.
Ja som chodil L93 stále ale teraz hoci to mám za dlhšie chodím na 95ku lebo viem že tam mi nepríde starý črep 48XX.
Ale inak neviem či som nezazrel cestou domov či neboli tam aj SORy NB18 2 za sebou.
K Výprave nových Busov.
Ja si nemyslím, že by na L 95 boli MB Capacity úplná hovadina.
Nehovorím, že na L 98 by sa neuživili ale predsa je to len Doplnková - Tangenciálna linka.
Najpr treba zabezpečiť nosné linky čo sú 93 a 95.
Takto je to vcelku aj spravodlivé v podstate - Kto sa ponáhľa a chce ísť priamo - vystačia aj staršie vozy. Kto sa chce výhradne voziť vozmi novými má tiež možnosť v tomto prípade cestovať L95 plus 50.
Lebo petržalská nemocnica je stredobodom vesmíru a cestujú do nej ľudia z rôznych lazov, ktorí nie sú naučení prestúpiť a tak potrebujú priamu linku. ?
Obávam sa,ze v rannej spicke by 7 minutovy interval nestacil na L95. Capy na 98 by sa dali aj riesit prejazdmi z 95 pocas sedla a vecer , tak ako to je z 133 na 70 a opacne.
Okrem toho, uz sa tu mozete hadat, ze kam chcete dalsie nove SORY NB18 na linkach 1.DP a 2.DP ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jadran