Viem, na 93jku sú vypravované aj SORy 18XX 1-2 poradia ale to boli s klímou. Teraz budú aj bez klímy. Síce teraz pol roka to bude jedno ale v lete nie.
Mohli by sa nájsť peniaze a objednať ešte 15 MB Capacity nech ich je 40.
Trnavka robi od 1.11. 93/11-15 Cize 5 poradi. Petrzalke zobrali 93/13, cize poslednu zo stanice v Po-Pi s uchvatnym dojazdom z Vozovne Petrzalka do Vozovne Trnavka. Z toho 93/12 (nahravka na n31) a delena 93/15 nie su v zadeleni SOR. Aj ked s tou 93/12 som si neni isty, lebo donedavna v zadeleni SOR bola, potom sa tam dostala namiesto toho 21/5 (nahravka na n21) ale teraz mam pocit, ze maju v zadeleni miesto 21/5 opat 93/12. Zistim, dam vediet, ak by bol zaujem.
DPB vtedy pisal,ze klima sa da domontovat , no mne sa to nezda,ked si porovnam na strope interieru otvor stresneho okna a mriezkovany otvor klimy .Uplne ine rozmery to ma.
Okrem toho Trnavka robi len 4 poradia na L93ke.
Ja som šiel dnes 4917 na L 95 okolo 15.30 a bola vyťažená akurát. Tak ľudia sa teraz zase naučia na 95 chodiť.
Ja som chodil L93 stále ale teraz hoci to mám za dlhšie chodím na 95ku lebo viem že tam mi nepríde starý črep 48XX.
Ale inak neviem či som nezazrel cestou domov či neboli tam aj SORy NB18 2 za sebou.
K Výprave nových Busov.
Ja si nemyslím, že by na L 95 boli MB Capacity úplná hovadina.
Nehovorím, že na L 98 by sa neuživili ale predsa je to len Doplnková - Tangenciálna linka.
Najpr treba zabezpečiť nosné linky čo sú 93 a 95.
Takto je to vcelku aj spravodlivé v podstate - Kto sa ponáhľa a chce ísť priamo - vystačia aj staršie vozy. Kto sa chce výhradne voziť vozmi novými má tiež možnosť v tomto prípade cestovať L95 plus 50.
Lebo petržalská nemocnica je stredobodom vesmíru a cestujú do nej ľudia z rôznych lazov, ktorí nie sú naučení prestúpiť a tak potrebujú priamu linku. ?
Jadran