50/4-2602 od 6.45 h. do 8.12 h. docasne nepremaval, nahradil ho ZV 1632
50/8-2640 okolo 11. h. docasne vypadol pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 2644 a od 13.00 h. sa vratil
53/3 - nezisteny voz okolo 7.30 h. vypadol, s meskanim ho nahradil ZV 2641 a napokon od 8.44 h. voz 2352
61/4 - nezisteny voz od 6.49 h. do 8.05 h. nepremaval, nahradil ho ZV 2644 a napokon 2620
Voz z 26/7 prechadzal na 20tku kvoli prestavkam. Nema to nic so zmenou intervalu.
Donedavna to bolo tak, ze pracovna prestavka musela byt minimalne 30min. (pri sluzbe do 9h cisteho vykonu) resp. minimalne 45min (pri sluzbe nad 9h cisteho vykonu) v kuse, pripadne sa mohla rozdelit na minimalne 30+15min (co zabezpecoval prave voz z linky 26/7 tym, ze urobil to kolo)
V dnesnej dobe sa pracovna prestavka MOZE rozdelit (co DP naramne vyhovuje) na minimalne 15+15+15
Tym padom uz na 20tku nie je potrebny prejazd, kedze kazde kolo cez vikend vychadza na Opletalovej prestavka tusim 24min. (z toho 4min vyrovnanie, 3min technologia a na pracovnu prestavku ostava 17min, co splna normu)
No a aby ten voz na linke 26/7, kvoli tomu, ze uz ho na 20tke netreba, zbytocne nestal a bol tak pre dopravcu neekonomicky, rozhodlo sa, ze namiesto kola na 20tke urobi este jedno kolo na 23tke, tym padom ma vodic na 23ke o jednu prestavku viac. Inak sa toci cely den.
Dufam, ze som to napisal spravne a zrozumitelne, ak by mal nieketo nejake pripomienky, sem s nimi.
Ale veď cez víkend je na 20-ke "odjakživa" 20-minútový interval po celý deň. A pamätám si, že cez víkend išiel "štvorlinka voz" (vtedy ešte klbák) + - okolo 17 h od Tesco Lamač a jeden tuším aj doobeda.
Čo sa týka pracovných dní, myslíš to zhustenie intervalov v rannej špičke na 12-minútové?
ALEBO to súvisí aj so zavedením premávky linky 22 v sedle? Kvôli tomu sa však na 20-ke zmenil v sedle interval až na 30-minútový, čo určite nepotešilo obyvateľov okolia ulíc Opletalova a Istrijská.
Btw, 28-ka je s nejakou linkou v preklade? Lebo ako pozerám, s 20-kou v DNV nie je.
Pretoze doslo k zmene intervalu pri prvom nasadeni Soriek na 20-tku a vyriesilo sa to tak, ze 26/7 uz nemusi robit vodicom perestavku, v terajsom case sa viac vyuziva na prestavkovanie vodicov z linky 23
Prejazd na nastupiste s ludmi nie je bezny, teraz to vodic urobil preto, lebo meskal, a prejazd na 24 vykonava pocas prac dni 23/4 o 16.35 h., v rovnakom case cez prazdniny prac dni 23/2. Cez vikend nie je
Ozaj, pred pár rokmi ten voz vyskytujúci sa v jeden deň na linkách 23, 24 a 26 robil jedno kolo aj na 20-ke. Prečo to vtedy bolo treba a teraz už netreba?
Ja som sa pred časom z DPB dozvedel toto: "Vodiči sú povinní čakať 3 minúty a v prípade že spoj nepríde, musia ihneď informovať dopravný dispečing a riadiť sa jeho pokynmi." Z toho vyplýva, že 23/1 svojvoľne nemôže zdrhnúť.
Ale ako som bližšie písal v #108923 , uvedomujem si, že vodiči ani dispečeri to nemajú jednoduché a niekedy zrejme treba uplatňovať "stratégiu menšieho zla". Mne ide o to, aby sa stanovené pravidlá dodržiavali vždy, keď je to možné.
no to neviem ci sa prejazd vykonava aj s ludmi medzi nastupistami, ale urcite by to tak bolo logicke..
SORka z 23 robi prejazd na 24 vtedy ked miesto nej jazdi 23/7, v grafikone co mam pred sebou je pondelok-piatok oznaceny iba odchod 16:30 z JJ-VW a 16:35 z VW, a ten spoj potom ide priamo na Mlaku (po tom, ze cakal 23/7 z Lamaca, mimochodom tam ma pockat maximalne do 3 min), neviem ci je taky prejazd aj cez vikend, sa mi zda ze nie, vtedy 24ky robi len voz z 23/7...
Trammat