Reply on: TeBeCe #108299:
						
			 Nemali by ho vypravovať na ZV pretože pokiaľ viem tak DPB má zmlúvu na presný počet vozidiel a to predstavuje 5 MANov a 1 mercedes,ktorý slúži ako záloha.Ale že dali nejaký zájazdový mercedes na L160 nemá nič spoločn s mhd pretože Abuss si za prevádzku tejto linky zodpovedá sám.
						 uz sa tesim az ho vypravia na ZV.
 uz sa tesim az ho vypravia na ZV.
						
frenky
- na linkach 20 a 22 bol, udajne kvoli SORkam, upraveny iba interval v rannej spicke.
Ten interval NEBOL prapovodne upravovany s tym, ze na 20 a 22 pojdu jazdit SORky, ten interval sa upravoval este v case, ked sa logicky predpokladalo, ze na 20tke ostane Trnavka s TEDOMami, teda adekvatnou nahradou za dozivajuce Ikarusy a Karosy, vtedy sa este nevedelo, ze Brano si bude ohrievat polievocku a povymysla si linky. Tou upravou intervalu v RŠp sa riesilo iba katastrofalne preexponovane casove obdobie 6:30 - 7:30h, ktore nezvladali uz vtedy jazdiace Karosy/Ikarusy pri prekladovom intervale 7,5min.
V popoludnajsej spicke sa interval nemenil uz dobrych par rokov. Stale je prekladovo rovnaky ako bol este v dobe spickovej 22ky, teda 7,5min.
Stal som si a aj si stale stojim za tym, ze na linke 20 a 22 NEMAJU co SORky 10,5 hladat. A o vikende ani nehovorim. Vikend bol katastrofalny, najma v popoludnajsich hodinach, este za ery 1.DP, ktora vypravovala na tuto linku Karosy, teraz je to este horsie. Som velmi zvedavy, ako a ci sa bude riesit advent.
Nadovazok moja dnesna skusenost:
Odchod linky 20 13:08 od TESCA Lamac smer DNV, uz na Damborskeho bol voz plny, pri OD Saratov sa dorazil na 100%, postali sme kym sa dvere na 2.krat zatvorili a na zastavke Pri krizi ostali na zastavke 3 ludia, ktori sa nezmestili. To bolo 13h. To uz ani o jednej poobede nemozu ludia do DNV cestovat normalne, kulturne? ?