Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
TeBeCe: to bude tým, že 8211 je na chvilu mimo premávky.
Reply on: Hug0 #108302:
ved prevadzkuju aj zajazdovu dopravu...spz TO-700CI
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=489400.jpg&httpref=2484/183532
Reply on: TeBeCe #108299:
? Mňa len zaujíma odkial vyhrabali zajazdový meďák...
Reply on: Marek1978 #108279:
95/16 4818
už aj 1204 s reklamou Lenovo
Na zajazdy prisla kriza a tak na L160 mame velky zajazdovy mercedes 😃 uz sa tesim az ho vypravia na ZV.
Tak ma napadlo k tej novinke ohladom zmeny vypravovania kratkych vozov:
- na linkach 20 a 22 bol, udajne kvoli SORkam, upraveny iba interval v rannej spicke.
Ten interval NEBOL prapovodne upravovany s tym, ze na 20 a 22 pojdu jazdit SORky, ten interval sa upravoval este v case, ked sa logicky predpokladalo, ze na 20tke ostane Trnavka s TEDOMami, teda adekvatnou nahradou za dozivajuce Ikarusy a Karosy, vtedy sa este nevedelo, ze Brano si bude ohrievat polievocku a povymysla si linky. Tou upravou intervalu v RŠp sa riesilo iba katastrofalne preexponovane casove obdobie 6:30 - 7:30h, ktore nezvladali uz vtedy jazdiace Karosy/Ikarusy pri prekladovom intervale 7,5min.
V popoludnajsej spicke sa interval nemenil uz dobrych par rokov. Stale je prekladovo rovnaky ako bol este v dobe spickovej 22ky, teda 7,5min.
Stal som si a aj si stale stojim za tym, ze na linke 20 a 22 NEMAJU co SORky 10,5 hladat. A o vikende ani nehovorim. Vikend bol katastrofalny, najma v popoludnajsich hodinach, este za ery 1.DP, ktora vypravovala na tuto linku Karosy, teraz je to este horsie. Som velmi zvedavy, ako a ci sa bude riesit advent.
Nadovazok moja dnesna skusenost:
Odchod linky 20 13:08 od TESCA Lamac smer DNV, uz na Damborskeho bol voz plny, pri OD Saratov sa dorazil na 100%, postali sme kym sa dvere na 2.krat zatvorili a na zastavke Pri krizi ostali na zastavke 3 ludia, ktori sa nezmestili. To bolo 13h. To uz ani o jednej poobede nemozu ludia do DNV cestovat normalne, kulturne? ?
Reply on: yves #108296:
tie organizácie by som krute poslal do P... už mi lezú na nervy, furt sa len montujú do všetkého a riešenie žiadne! Nooo, fajn, tak aspoň keby pracovali a starali sa o seba, nešpatili by L61
Reply on: no.ev.di. #108282:
Bolo by to fajn, len je to nereálne. Ihneď by nastúpili rôzne organizácie na ochranu ľudských práv, nemôžeš len tak "pozbierať" nejakých no...ako to nazvať...ako odpad, aj keď to odpad vlastne je, nemôžeš ich nútiť pracovať. A tá ubytovňa-noclaháreň je pri letisku ?
kukal som to 2x a a voz 2360/9 na 50 ani raz nezastavil na novej polohe zastavky haburska. A okrem toho ludi kt. cakali na novej polohe nepockal. Co s takymito sofermi?
Reply on: x-RM-x #108292:
Bola to samozrejme 7757+58, moja chyba ?

Ďalšie postrehy:
4 - ZV7891+92 hradil minimálne odchod 14.43 z KV.
12 - 7715+04/1
34 - 2640
50 - 2363
205 - 6278/3
Reply on: x-RM-x #108292:
sorry. zle som si pozrel CP. Ta 4230 dost meskala a isla pred /1. Dik
Marek1978 nepis sem hluposti prosim 68/1 nieje 4230 ale 68/4 je 4230 a 68/1 mal byt 4239 len pri vyjazde sa pokazil a nahradil ho 4810 tak isto pise TomJ ze bola odtlacena 7751/58 dalsia blbost bud je to 7751/52 alebo 7757/58. velka vdaka
Reply on: Jadran #108189:
Aj na L67 platia od 4.10. nove CP.
Reply on: yves #108280:
V prípade, že nemá OP, môže ho predviesť za účelom zistenia totožnosti. Myslím, že bezďákov by to po mesiaci prestalo baviť a šli by inde.
Reply on: kecho #108287:
takze Ti to zhrniem

68 - 4230/1, 4903/3, 4231/6
196/1 rano 2636, poobede 2407
75/5 poobede 2610 ?
Reply on: Marek1978 #108286:
10:42 Prístavná smer TrM
94 - 4907/5
Reply on: kecho #108283:
poprosim smer a cas 68/3 - 4231 nakolko ja som videl 4903/3 dik

68 - 4230/1

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.