Nechcem to tu znovu rozoberať, zaujímalo by ma však, ako je možné v takomto prípade ekonomicky zdôvodniť nákup drahších vozidiel, kupovaných za účelom ich nasadenia na vyťažené linky, keď sú v konečnom dôsledku využívané rovnocenne s lacnejšími a menej kapacitnými vozidlami. Pochybujem totiž, že argumenty týkajúce sa vžitých manierov prevádzok ohľadom prideľovania vozidiel za účelom udržiavania ich lepšieho technického stavu vodičmi suplujúc tak nedostatočnú a nekvalitnú prácu dielenských pracovníkov, by nejakým spôsobom obstáli. ?
Už nejaký dlhší čas zatopený podjazd na Gagarinovej pod Mierovou (pred Cint. Ružinov): 201, 202 cez Mierovú po Cintorín Ružinov, od CR na Čiližskú NAD.
kubo_99
80 - 4132/5,4110/7
84 - 4225/4, 4867/8
91 - 4114/6,4120/7
93 - 4832/2, 4830/3, 4837/4, 4821/5, 480X/8, 4807/9, asi aj 4831/13
94 - 4804/9, 4873/10, 4809/12