Ja chapem, ze je nejake zadelenie, ale jednoducho by som spravil zadelenie tak, aby sa MBCC vyskytovali na najvytazenejsich linkach a linkach s horsim intervalom. Lenze tu je problem, ze niektori vodici si asi diktuju, kde budu jazdit.
Nechcem to tu znovu rozoberať, zaujímalo by ma však, ako je možné v takomto prípade ekonomicky zdôvodniť nákup drahších vozidiel, kupovaných za účelom ich nasadenia na vyťažené linky, keď sú v konečnom dôsledku využívané rovnocenne s lacnejšími a menej kapacitnými vozidlami. Pochybujem totiž, že argumenty týkajúce sa vžitých manierov prevádzok ohľadom prideľovania vozidiel za účelom udržiavania ich lepšieho technického stavu vodičmi suplujúc tak nedostatočnú a nekvalitnú prácu dielenských pracovníkov, by nejakým spôsobom obstáli. ?
Už nejaký dlhší čas zatopený podjazd na Gagarinovej pod Mierovou (pred Cint. Ružinov): 201, 202 cez Mierovú po Cintorín Ružinov, od CR na Čiližskú NAD.
peto1622
82-3543/1
84-4836/2, 4870/6
88-1203/1, 1208/3
203-6304/2, 6257/5
207-6294/3, 6269