Ja chapem, ze je nejake zadelenie, ale jednoducho by som spravil zadelenie tak, aby sa MBCC vyskytovali na najvytazenejsich linkach a linkach s horsim intervalom. Lenze tu je problem, ze niektori vodici si asi diktuju, kde budu jazdit.
Nechcem to tu znovu rozoberať, zaujímalo by ma však, ako je možné v takomto prípade ekonomicky zdôvodniť nákup drahších vozidiel, kupovaných za účelom ich nasadenia na vyťažené linky, keď sú v konečnom dôsledku využívané rovnocenne s lacnejšími a menej kapacitnými vozidlami. Pochybujem totiž, že argumenty týkajúce sa vžitých manierov prevádzok ohľadom prideľovania vozidiel za účelom udržiavania ich lepšieho technického stavu vodičmi suplujúc tak nedostatočnú a nekvalitnú prácu dielenských pracovníkov, by nejakým spôsobom obstáli. ?
Už nejaký dlhší čas zatopený podjazd na Gagarinovej pod Mierovou (pred Cint. Ružinov): 201, 202 cez Mierovú po Cintorín Ružinov, od CR na Čiližskú NAD.
kecho
31 – 1608/..
39 – 1621/..
68 – 4874/..
78 – 2622/..
84 – 4836/2, 42xx/4, 4853/1
88 – 1219/5, 1216/6
94 – 4850/11
99 – 4506/.., 4123/.., 4111/..
Uzo včera:
84 – 8212/zv(8) (15:58 jun►pv)