dnesne mensie spravicky..
86:1301,1806(1800),1808,1813:),1822,1210
-----------------------------------------
1800..sa pokazila...Odisiel palubny pocitac...a tak si zobrali majitelia svoju 1806..
1808:Mal tiez poruchu...A nahradil ho 1322..
1701:-------------Tiez porucha--------------
a z coho nove silentbloky. Mam taky dojem ze pokial ma moja skusenost neklame tak silentbloky tlmia razy motora ale velky vplyv na chvenie maju vplyv nespravne nastavene otacky, co je najme teraz v lete dost velky problem. Lebo su velke vykyvy teplot. Cjcem podotknut este to ze chybu by som hladal vo vstrekovacich cerpadlach, ktore sa v DPB nenastvuju tak ako by sa poriadne mali. O tom sveci aj dymivost vozidiel. ak je vodis sikovny tak si otacky motora vie nastavit na optimalne aby mu neklepal tak motor. Na to mu staci 17 kluc a kusok citu. Takze nanic su nove silentbloky ked sa vybiju nespravnym nastavenim otacok motora.
to co tu opisujes mi pripomina moje "vizie" za ktore ma zopar ludi odtialto velmi v laske nema - t.j. kompletna zabezpecovacka na tratiach, automaticke stavanie trati za beznej prevadzky a poloautomaticke (dispecermi z centraly) v pripade mimoriadnych udalosti... vodici kolajovej dopravy by sa starali iba o rozjazdy, dojazdy a zatvaranie dveri
ja mam iny navrh: Nech sa oni vypnu a nech nechaju robit dispecera, niekoho, koho to bavi a chce to robit. Lebo ty nasi dibusti su absolutne neschopny.
Ked mi vcera COLOR hovoril ako boli v Ostrave ci kde, tak tam mali vo vozovni dispecera, ktory mal pred sebou 3 monitory. Dva LED a jeden dotykovy a riadil dopravu, mal tam ukazane, kade ktora elektricka pojde, ide, alebo ako su nastavene kolaje vo vozovni.
Ty nasi srandisti maju akurat tak hrackarske vysielacky, oranzove smetiarske vesty a ani s tym, co maju nevedia riadit dopravu v nestandardnych situaciach.
Ale zasa je to vsetko len otazka finacii a dotacii, ale tucne pochybujem, ze keby nasi dispeceri mali aspon polovicu z toho, co maju v Ostrave, aj tak by to stale boli len dibusti.
Male doplnenie soboty:
Po konzultaciach s kolegom frenkym sme sa zhodli, ze suprava 7793-94 - na 12/4 bola este hradena ZV 7718 a az potom prisiel 7799-7800
Sobota:
- od zaciatku premavky na linke 12/2 ( pred 4:20 h. ) nejake ZV, neskor ho nahradil 7761-62
- 2809 minim. od 8:28 h. ako ZV na linke 83/3 ( info Z ), neskor ho nahradil 2825
- 2809 od 10:04 h. ako ZV na linke 83/6, neskor ho nahradil 2308
- 7751-52 odisiel do vozovne presne o 11:15 h. ( blizsie TeBeCe nizsie )
- 7807-08 ( ako pisal TeBeCe ) vypadol z linky 1/3, neskor ho nahradil ZV 7718 a napokon 7737-38
- 7793-94 vypadol po 12. h. na linke 12/4, neskor ho nahradil 7799-7800
- 7949-50 od 15:37 h. vypadol na linke 5/7 ( o 15:43 h. odchod do vozovne ), neskor ho nahradil 7843-44
- daky klbaty DRAK vypadol na linke 43/1. okolo 12:00, vzapaty bol nahradeny ZV1005 , neskor uz isiel 2617 na linke 43/2.
- voz 7799+7800 vypadol z linky 12, bol hradeny ZV7827, neskor o 13:15 sa vratil
504>1820
509>1024
-------------------------------
Poznamka pod ciaru:
voz 1300 presiel pravdepodobne P2kou, kde dostal nove plechy medzi 1. a 2.napravou na lavej strane a taktiez dostal mnou tak dlho ocakavane nove silentbloky, cize sa uz neklepe ako epilepticky vybrator.
Ked niekto z vas uvidi voz 1309 dajte mi plz vediet, ti co maju moje cislo ich poprosim na mobil, ti co nemaju tak sem do Dispecera. Dakujem.
Vcera Dragan tusim 3/4 so 7058...
Ako som si tak okolo deviatej sedel na zabradli na zastavke Riazanska smer mesto, prisla nejaka baba, prstom zacala lozit po cestaku L5, zarazila sa, ked nenasla ziadny odchod, chvilku rozmyslala a potom odisla... Takto si to DPB predstavoval? Co takto A5 s nejakymi kombinaciami Raca-Dubravka po deviatej???
4840 v zabehu ale uz neviem kde som ju vcera videl... dakde v Petrzalke ale linku fakt nevjem.
frenky