Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #180110:
Tak mi hlboko prepáč, ospravedlňujem sa každému a aj tebe, že som odfotil na rýchlo trolejbus, keďže ho zachvíľu zakryla 71tka. Ospravedlňujem sa za tento prečin že som TROLEJBUS odfotil 9:16 a nie 16:9 🤯😔
Reply on: salamans #180109:
Už Prievozská smer von z mesta
Reply on: S499.1023 #180112:
Boli, všetky odporovo ovládané mali v BA predkontakt pokiaľ sa nemýlim. To ale nič nemení na tom že prehodenie jazýčkov je zanedbateľný zvyk oproti buchnutia zberača keď cez ňu prechádza.

prikladám aj video kde je jasne vidieť časové rozmedzie medzi prehodením a prejazdom zberača: https://youtu.be/_hjHJfkIi7A
Reply on: SixSixTrooper #180105:
Nepoučuj. Hovorím o prehodení. Mimochodom, vieš o tom, že boli aj Kremnice s predkontaktom?
Reply on: Foltest #180108:
Ja viem, odporovo, to ale prebieha zároveň s prejazdom takže je zvuk prehodenia jazýčkov oproti zvuku prejazdu zberača zanedbateľný.

prikladám aj video kde je jasne vidieť časové rozmedzie medzi prehodením a prejazdom zberača: https://youtu.be/_hjHJfkIi7A
Reply on: salamans #180109:
Čo to je za nápad, fotiť trolejbus na výšku???
Pred pol hodinou cca stál na obratisku. Už išiel do mesta.
Reply on: SixSixTrooper #180105:
Existuje aj iny sposob prehadzovania vyhybiek nez len radiovo.
7949 má nejaký problém medzi zastávkami Švantnerova a Záluhy lebo tam už 7+ minút stojí

A uz to aj ukazuje VZT na zastávkach že prerušená doprava smer CENTRUM..
Reply on: Klawu #180102:
Mne skôr vadilo škrípajúce a pískajúce brzdenie krátkej Karosy, keď sa v 90-tych rokoch šetrilo na originálnych dielcoch.
Reply on: S499.1023 #180104:
Neprehodil ale prešiel, kremnice sa neprehadzovali rádiovo.
Reply on: Klepeto #180103:
Bývalý kolega býval na Prievozskej v dome, na ktorom bol zavesený preves s kremnickou rozjazdovou výhybkou smer Mlynské Nivy/Svätoplukova, ten hovoril, že mal každé ráno budíček, keď si prvý výjazdový trolejbus prehodil výhybku.
Reply on: S499.1023 #180100:
Tak to je také, ja to volám, dieslové techno. Tá kolísavá monotónnosť zvuku je naozaj uspávajúca.
Ale sám som si zažil hlavne tie T6tky každé ráno už pred 4, keď som mal okno izby oproti zastávke Jesenského. Ani budík som nepotreboval v lete, keď má človek otvorené okno.
Reply on: Viko #180097:
Moja babka bývala v Petržalke a z 90. rokov si pamätám, ako až ku nej do bytu aj napriek zatvoreným oknám, bolo počuť každú chvíľu zvuk Ikarusov 280 pri rozbiehaní zo zastávky Topoľčianska (bývala na Strečnianskej oproti poliklinike). Takže si tipnem, že starí Petržalčania budú so zvukmi električky asi tiež OK.
Reply on: Viko #180097:
Žaby tiež nie sú zlé! Na rozdiel od cikád.
Reply on: Klepeto #180096:
Zhruba 10 metrov od mojej hlavy, keď ležím v posteli, jazdia okrem šukafónov a regín (to sú také české bagety) aj bardotky, hektori a podobné stroje. Preto si, pokiaľ to počasie dovoľuje, nechávam otvorené okno, keďže zvuk motora K6S310DR (alebo aspoň 6S310DR) je hneď po pradení mačky najlepší uspávací prostriedok. Ale zvuk trojtónovej aj analógovej tyristorovej a tranzistorovej výzbroje tiež nie je zlý.
Reply on: Klawu #180098:
Bolo to buď na konci 80. alebo na začiatku 90. rokov. Odhadom tak polovica vozidiel nemala funkčnú vysielačku. Ale v týchto konkrétnych prípadoch pacienti asi nechceli volať dispečing, pretože by sa ukázalo, že nie sú schopní samostatného výkonu služby.
Reply on: S499.1023 #180084:
K tej situácii č. 3: predpokladám, že sa toto udialo asi v 80. alebo 90. rokoch. Vtedy vodiči MHD nemali možnosť sa spojiť s dispečingom na diaľku, aby ich dispečeri naviedli na správnu trať? Lebo o takýchto prípadoch zablúdenia som z tej doby čítal a počul viac, že blúdili toľko až zablúdili úplne alebo nabúrali.
Reply on: Klepeto #180096:
V noci sa ale nesie všetko. Bežne môžeš pri DKZH počuť kŕkanie žiab od ramena, jazdu nákladného vlaku...
Myslím, že brzdenie T6 v zelenom páse bude lahoda oproti vrčaniu busov rovno ľuďom pod oknami.
Reply on: Ehm #180093:
Jazdu nemusí byť počuť ani pri otvorenom okne. Ale tešte sa, na ten syntetizátorový zvuk večerných a prvých ranných T6 pri brzdení do zastávok. 😁
V tom otvorenom priestore tej stredovej osi Petržalky sa to bude niesť možno až do Ovsišťa. 😁
Preto by malo ležať na srdci Petržalčanom aby čo najskôr a čo najhustejšie obostavali celú trať novým developmentom. 😉 Keďže, povedzme si pravdu tá os tam potrebuje tú hustotu zástavby aby tá Petržalka konečne nevypadala ako nedokončené sídlisko.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.