Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BigMac #175637:
Akurát, že aby to šlo, musí existovať takýto varianty trasy. A zo Zlatých pieskov na Hlavnú stanicu nie je, až do VJD si možno navoliť trasu výjazdovej linky 1.
Reply on: Miro #175641:
Tak to ja netuším.
Možno že rozumie a len sa mu nechce komunikovať 😃
Reply on: forester #175640:
Sa tvaris, ako keby ste si mohli vyberat...
Reply on: forester #175640:
Akí vodiči sú na trhu práce, takí jazdia.
Druhá vec, prečo by som sa mal čokoľvek pýtať vodiča, keď mám s ním zakázané hovoriť počas jazdy? Na zastávke je vylepený cestovný poriadok a vo vozidle je displej.
Reply on: Max #175639:
A ako ho naučili, kade má jazdiť?
Reply on: Max #175639:
Čo sme si tu naťahali to máme, tak nám treba. Pekné nové luxusné vozidlá a personálna žumpa (česť výnimkám)
Ranná 61/2 - 3381, vodič autobusu nerozumie po slovensky.
Nevie reagovať na otázky cestujúcich, či ide /stojí na zastávke Sabinovská, rovnako na upozornenie že jazdí so zapnutými diaľkovými svetlami (reakciou je akurát nezrozumiteľné huhlanie, zvláštny pohľad a nezáujem).
ZV 6115 hradí 71 smer stanica (tuším 6852 išla pred ním ako sl.j.)
Reply on: N/A #175600:
Prines fľašku dobrej domácej slivovice (52-54%) alebo 10 ročný Ararat (modrá etiketa) a ukážem Ti, ako palubák (a je jedno či BS100 alebo BS300) vyhlasuje zastávky aj v režime Linka/Kurz.
Dokonca tam ani cieľ nemusíš ručne písať.
Reply on: 6207 #175631:
Pravdepodobne by bol vodic rieseny za porusenie pracovnej discipliny. To by sa musela naozaj zdvihnut velka vlna odporu aby sa nieco pohlo a to povazujem v podmienkach dpb za vylucene.
Reply on: Klepeto #175632:
Napríklad z tohto som to vyčítal: “Tak do boha, keď stojí na tej konečnej, tak nech tú klímu na tom slnku vyhúli”.

Problem s tymi klimami je jednoduchy. Prehrievaju sa. Niektore klaknu uplne a nenahodis ich cely den. Niektore sa dari zapnut aspon na par minut kym sa znova prehreje. Je dost mozne ze vodicovi sa podarilo klimu na par minut ozivit, tak v nadeji chladku pozatvaral okna. A mohlo sa jednoducho stat ze za 3 minuty sa opat sama vypla.
"Tie klímy sa prehrievajú"

Takže treba klímu na klímu? 😮
Reply on: Klepeto #175632:
Trolejbusy nemajú sólo klímu pre vodiča, je tam iba odbočka z klimatizácie pre cestujúcich, ktorá nestíha v takých teplách. Tie klímy sa prehrievajú. A ani v búde na CV nie je klíma.
Reply on: Foltest #175629:
Kde si vyčítal, že tam obviňujem vodičov. Tá reakcia bola na to, že sa to z mesiaca na mesiac zhoršilo do takého stavu, že aj pri trolejbusoch, ktoré s klimatizáciou nemali problém ako autobusy sa dostali do rovnakého prevádzkového stavu čo sa týka funkčnosti klimatizácií. A ak ten šofér sedí v tej búde na CV, ktorá má klimatizáciu, tak samozrejme nemá potrebu aby ju mal pustenú v čase pauzy vo vozidle. Ak je funkčná, tak nie je problém aby si kabínu vychladil rýchlo, keďže má sólo jendotku. Ale salón ťažko vychladí ak tam stojí 20-30 min. s vozidlom na slnku.
Reply on: Foltest #175629:
Je to tak ako pises. Len vodic by mal s vozidlom bez klimy ked je vonku 50 stupnov odmietnut vyjst z vozovne. Tu ide o zdravie vodica, aj cestujucich. A nech si to DPB riesi.
Reply on: Viliam22 #175624:
Možno je to iná nehoda. Ráno, o cca 7:25 som išiel 4-ka do mesta a 4-ka čo išla pred nami mala nehodu s busom na 37 ako sa odbočuje pod Nový most.
Reply on: Klepeto #175623:
Áno, uhádol si, vodiči dobrovoľne nepúšťajú klímu, lebo sa tam chcú piecť s cestujúcimi 10 hodín. A garantujem ti, že v kabíne je ešte horšie než v salóne, bez poriadnej klímy nie je problém mať tam cez 40 stupňov.
Reply on: si #175622:
Jak som zastavil po náraze a volal som DD
Reply on: pressburger #175626:
Po koľajach.
Je nejaká zmena na linkách 51 a 151 keď je uzavretá Vajnorská alebo to prechádzajú po koľajach?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.