Akurát, že aby to šlo, musí existovať takýto varianty trasy. A zo Zlatých pieskov na Hlavnú stanicu nie je, až do VJD si možno navoliť trasu výjazdovej linky 1.
Akí vodiči sú na trhu práce, takí jazdia.
Druhá vec, prečo by som sa mal čokoľvek pýtať vodiča, keď mám s ním zakázané hovoriť počas jazdy? Na zastávke je vylepený cestovný poriadok a vo vozidle je displej.
Ranná 61/2 - 3381, vodič autobusu nerozumie po slovensky.
Nevie reagovať na otázky cestujúcich, či ide /stojí na zastávke Sabinovská, rovnako na upozornenie že jazdí so zapnutými diaľkovými svetlami (reakciou je akurát nezrozumiteľné huhlanie, zvláštny pohľad a nezáujem).
Prines fľašku dobrej domácej slivovice (52-54%) alebo 10 ročný Ararat (modrá etiketa) a ukážem Ti, ako palubák (a je jedno či BS100 alebo BS300) vyhlasuje zastávky aj v režime Linka/Kurz.
Dokonca tam ani cieľ nemusíš ručne písať.
Pravdepodobne by bol vodic rieseny za porusenie pracovnej discipliny. To by sa musela naozaj zdvihnut velka vlna odporu aby sa nieco pohlo a to povazujem v podmienkach dpb za vylucene.
Napríklad z tohto som to vyčítal: “Tak do boha, keď stojí na tej konečnej, tak nech tú klímu na tom slnku vyhúli”.
Problem s tymi klimami je jednoduchy. Prehrievaju sa. Niektore klaknu uplne a nenahodis ich cely den. Niektore sa dari zapnut aspon na par minut kym sa znova prehreje. Je dost mozne ze vodicovi sa podarilo klimu na par minut ozivit, tak v nadeji chladku pozatvaral okna. A mohlo sa jednoducho stat ze za 3 minuty sa opat sama vypla.
Trolejbusy nemajú sólo klímu pre vodiča, je tam iba odbočka z klimatizácie pre cestujúcich, ktorá nestíha v takých teplách. Tie klímy sa prehrievajú. A ani v búde na CV nie je klíma.
Kde si vyčítal, že tam obviňujem vodičov. Tá reakcia bola na to, že sa to z mesiaca na mesiac zhoršilo do takého stavu, že aj pri trolejbusoch, ktoré s klimatizáciou nemali problém ako autobusy sa dostali do rovnakého prevádzkového stavu čo sa týka funkčnosti klimatizácií. A ak ten šofér sedí v tej búde na CV, ktorá má klimatizáciu, tak samozrejme nemá potrebu aby ju mal pustenú v čase pauzy vo vozidle. Ak je funkčná, tak nie je problém aby si kabínu vychladil rýchlo, keďže má sólo jendotku. Ale salón ťažko vychladí ak tam stojí 20-30 min. s vozidlom na slnku.
Je to tak ako pises. Len vodic by mal s vozidlom bez klimy ked je vonku 50 stupnov odmietnut vyjst z vozovne. Tu ide o zdravie vodica, aj cestujucich. A nech si to DPB riesi.
Áno, uhádol si, vodiči dobrovoľne nepúšťajú klímu, lebo sa tam chcú piecť s cestujúcimi 10 hodín. A garantujem ti, že v kabíne je ešte horšie než v salóne, bez poriadnej klímy nie je problém mať tam cez 40 stupňov.