aj ja by som suhlasil s linkou po Jaskovom, stačil by tam SOR, alebo ešte niečo menšie, keby také DPB vlastnil (SOR 7.5 ? ). Chodil by napr. po trase: konečná niekde okolo Patrónky, alebo na Kramároch, potom Stromová, J. Rad, Pionierska a OD Slimák. Lenže to by bol taký Rakovinabus, lebo by vozil Nemocnicu Kramáre, mal by int. okolo 20 - 30 - 40 min. s dvoi, resp. tromi poradiami. Ale najväčšie "riziko" by bolo v tom, že by ho využívali, či skôr "zneužívali" ľudia na dopravu z/na Kramáre a odtiaľ ku Slimáku + prestup na električky smer Rača+59+75. Alebo by prestúpili na 50ku, alebo v špičke na 198. Ale to by bol výrazný odliv ľudí z Trolejbusov 204 a 209, príp. z busov 63, či 32. Na Račianskej by to využívali namiesto električiek. Lebo doprava tuto novou linkou by bola asi rýchlejšia ako po Pražskej a Šancovej (gumokolisti to vedia dobre) ., a ešte ak máte prestupovať na Račku alebo na Trnku na električku smer radiála. A tak by sa z pohodovej midibuslinky mohol stať vyťažený spoj. ?
fobust
Navrhuem skor predlzit sucasny rakovinabus cez Jaskac az na Kramare. Proste za zastavkou OD Slimak by neodbocil na obratisko, ale krizoval by obe trate (vlak & tramvaj). V opacnom smere by odbocil na Raciansku a pri Riazanskej otocil doprava a potom sa napojil na trasu smerom do Auparku. Cez jaskac by isiel na Kramare, odtial by mohol ist na Pantronku. Ale je to sci fi a blbost. Nechcem vediet ako by vyzeral jaskac po par rokoch premavky tazkych autobusov. Vyrazne by to inac odlahcilo linku 204.