Navrhuem skor predlzit sucasny rakovinabus cez Jaskac az na Kramare. Proste za zastavkou OD Slimak by neodbocil na obratisko, ale krizoval by obe trate (vlak & tramvaj). V opacnom smere by odbocil na Raciansku a pri Riazanskej otocil doprava a potom sa napojil na trasu smerom do Auparku. Cez jaskac by isiel na Kramare, odtial by mohol ist na Pantronku. Ale je to sci fi a blbost. Nechcem vediet ako by vyzeral jaskac po par rokoch premavky tazkych autobusov. Vyrazne by to inac odlahcilo linku 204.
aj ja by som suhlasil s linkou po Jaskovom, stačil by tam SOR, alebo ešte niečo menšie, keby také DPB vlastnil (SOR 7.5 ? ). Chodil by napr. po trase: konečná niekde okolo Patrónky, alebo na Kramároch, potom Stromová, J. Rad, Pionierska a OD Slimák. Lenže to by bol taký Rakovinabus, lebo by vozil Nemocnicu Kramáre, mal by int. okolo 20 - 30 - 40 min. s dvoi, resp. tromi poradiami. Ale najväčšie "riziko" by bolo v tom, že by ho využívali, či skôr "zneužívali" ľudia na dopravu z/na Kramáre a odtiaľ ku Slimáku + prestup na električky smer Rača+59+75. Alebo by prestúpili na 50ku, alebo v špičke na 198. Ale to by bol výrazný odliv ľudí z Trolejbusov 204 a 209, príp. z busov 63, či 32. Na Račianskej by to využívali namiesto električiek. Lebo doprava tuto novou linkou by bola asi rýchlejšia ako po Pražskej a Šancovej (gumokolisti to vedia dobre) ., a ešte ak máte prestupovať na Račku alebo na Trnku na električku smer radiála. A tak by sa z pohodovej midibuslinky mohol stať vyťažený spoj. ?
1. vrbusti su VRCHARI atd. to boli TRAbusti ?
2. Cas tej 7108 som nezistil
3. Vecer okolo 18:20 som isiel ZV7718 L9/? z Vazky na Obchodnu. Natresk!!!!!
Zacnem este nedelnym infom od Zdenka:
- 3145 vypadol na linke 32/1 pre poruchu (odstaveny na Molecovej) aj s tecucou nejakou kvapalinou
Dnes:
Pocas dna viackrat museli zasahovat vrbusti, ktory cistili vyhybky v Karlovej Vsi a najma na obratisku v Dubravke, kde sa momentalne prehaduje len manualne ak som dobre postrehol. ( nadalej snezi a teplota v Dubr. dnes nevystupila nad 0)
- 2810 dopoludnia vypadol na linke 83/4, neskor ho nahradil 2515
- 7828-27 po 10. h. vypadol na linke 9/5 pre nejaku mimoriadnu udalost (mozno nehoda); neskor bol odstaveny na hribikoch. Neskor ho nahradil ZV 7830 a napokon na chvilku aj uz spominany 7737-38, ktory vsak vypadol o 13.50 h. (pisal o tom uz Color)
- 7805-06 o 11.55 h. isiel cez Karlovku smer mesto ako sluzobna jazda bez poradia i bez linkovych tabul
- 7704 po 20 h. ako ZV na linke 12/2
Dnes som cestou domov mal taku uletenu predstavu o oznacniku na poslednej lampe na Ursinyho pri krizovatke s Racianskou a predstavoval som si, ako by to bola konecna linky 48 s trasou Ursinyho - Vazovova ? ? ?.
minule sa niekto niekde stazoval (v novinach) ze chyba mhd na jaskovom rade .. nebolo by k veci nejaka taka linka ze niekde z kramarov cez jaskac, na karpatsku a hned doprava, po pionierskej ulici popod trat az k zvaracskemu ustavu a co ja viem k slimaku? myslim ze aj na pionierskej by nieco take privitali ? (a nepisem to len preto ze pod pionierskou byvam ?
Dnes boli v 6xxx revizori v useku Cintorinska - Spitalska, a ten vodic trolejbusu isiel hadam 5 km/h celu trasu. Ja si poctivo platim cestovne, a nebudem tu trpiet nejake dementne kontroly, ktore zdrziavaju premavku. Byt tym vodicom, urcite by som isiel obvyklou rychlostou, a nie 5 km/h.
To by som aj ja rád vedel... Ale ja osobne považujem linku č. 7 za zbytočnú. Namiesto nej by som radšej niektorú inú posilnil.
A teraz tu mám článok z dnešného VEČERNÍK-a. Keďže dnešné vydanie na internete ešte nie je, tu je prepis článku (mierne som ho skrátil):
-------------------------------------------------------------------
Autobusová linka číslo 85 má konečnú zastávku v Jurajovom dvore a viacerých našich čitateľov zaujímalo, či ju neplánujú predĺžiť až do hypermarketu Tesco na Zlatých pieskoch. „V súčasnosti nad tým neuvažujeme, pretože na podobný krok nie sú financie, ani vozidlá,“ hovorí riaditeľ technickej prevádzky Dopravného podniku Bratislava Ing. Bronislav Weigl. „Okrem toho Tesco má svoju linku 63, ktorú si platí. Ľudia, ktorí končia v Jurajovom dvore, môže priamo prestúpiť na električky a novým nadchodom prejdú priamo do obchodného domu. Pokiaľ vieme, tak dopravná kapacita je na tomto úseku dostatočná," dodáva technický riaditeľ.
Ďalšie obchodné centrum Avion je tiež trochu od ruky. „Rokujeme s predstaviteľmi Avionu o linke, ktorá by ho spájala s Petržalkou. Išlo by asi o novú linku a pripravujú sa rozpočty, koľko to bude asi stáť. Na jej prevádzke sa chce podielať aj Avion, ale v súčasnosti je ešte predčasné hovoriť o tom či, kedy, a po akej presnej trase bude linka jazdiť,“ upresňuje svoje informácie Ing. Weigl.
Ak teda nemáte auto a spoliehate sa na mestskú hromadnú dopravu, do Avionu sa najlepšie dostanete zeleným autobusom, ktorý zváža záujemcov o nákup do vedľa stojaceho obchodu s nábytkom.
-------------------------------------------------------------------
Neviem, či ten "zelený autobus" mysleli linku č. 61 alebo AVION BUS - PETRŽALKA. V každom prípade, oba majú zastávku aj pri Avione (Hypernove), nielen pri "vedľa stojacom obchode s nábytkom"...
?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
COLOR