Andy: Aha chyba v systéme, bo ja som myslel, že 4850 bola otvorená ako 2812 medzi dvermi. Ani neviem prečo som si to myslel. O.K. bol to ďalší skrat:-p
Takže bude fachčiť?
Takže bude fachčiť?
7919+20, L11? Tabulku som nevidel ale niekoho mal v kabine.
Mam pocit, ze nikdy a ze ich je nula...
ipo
Čírou náhodou som stretol jedného starého známeho, a vysvitlo, že koncom 70-tych rokov robil v DPMB
Jedna z ŠM11 mala v roku 1976 nehodu (podľa zoznamu vozidiel by to mohla byť 2275) - konkrétne na Pražskej narazila do semafóru pri odbočovaní k Račianskemu mýtu - semafór bol zarazený v autobuse až po prednú nápravu na strane dverí. V čase nehody mal autobus najazdených 66000km, po nehode bol vyradený a odtiahnutý na šrotovisko do Bernolákova (asi-ten chlapík spomínal Čeklís :-)). Šofér, ktorý nehodu spôsobil bol preložený do dieľne, po pár mesiacoch sa dostal znova za volant (vraj zapracovali nejaký súdruhovia).
V roku 1977 sa stala v Petržalke hneď za mostom veľmi vážna nehoda, kedy to úplne novučičký Ikarus 280 (podľa zoznamu vozov by to mohol byť 1841) napálil zozadu do odstaveného prívesu. Vraj boli aj nejakí mŕtvi, aj ťažko zranený, šofér sa z toho tentoraz už nevylízal a išiel sedieť. Bol to ten istý šofér, ktorý spôsobil aj tú predošlú nehodu s ŠMkom...
Chlapík mi rozprával aj ďaľšie zaujímavé zážitky, ako sa veľmi pilo medzi šoférmi, ako sa robili námatkové fúkania pri výjazde z garáží a podobne, fakt zaujímavé počúvanie