Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
man from the past: Nechcem podrobnosti, nebazirujem na takych veciach, len som to chcel potvrdit či to nebola hus, či labut či ako sa to volá 🙂 .

Maval: Tak to je smutne, no to musel byt nejaky blby pripad. A to tých ľudi nenapadlo ju naložiť do eliny a odviezť do štátnej, či peši k milosrdným?

13sk. len netreba zaspať na vavrinoch a umyvat aj dalej a to nielen exterier. Pridu hadam nove vozy tak sa snazte aby ste si ich zasluzili.

Darro: a čo si dekel naztvoril sam. Usetril by si time vodicovi.

No ved niekedy si mozme sadnut s kofolkou v ruke ku nejakej konečnej, čakať a kecať a potom nejakého zchmatnúť no nebiť. Zavolať MP a odovdzať rodičom. To bude pre nich väčší prúser. Bitka, zaracha, 0,- vreckové,...
😞 😞 😞
Zo stredy:
- 2308 po 14. h. vypadol na linke 83/8, neskor ho nahradil ZV 2623 a napokon 2616
- 1410 po 14. h. vypadol na linke 24/1, neskor ho na linke 26/1 nahradil ZV 1211 (o ktorm pisal Zdenko) a napokon ho nahradil 1801
- 7812-11 o 14.12 h. odisiel do vozovne z linky 12/2, neskor ho minimalne do cca 19. h. nahradil ZV 7799 a napokon 7759-60
- 2627 po 18. h. docasne odisiel z linky 83/2 na plnicku, nahradil ho ZV 2623

Z vypravy:
20: 1005, 1120, 1008, 1011
22: 1066, 1062, 1001
26: 1410
😞 M: ZV 1211 a 1801
27: 1004, S 1007
83: 2818, 2627, 2830, 2826, 2514, 2829, 2813, 2308, S N 2812, 2408, 2820, 2512, 2403
😞 M: ZV 2623/2 a 8; 2616/8
504: 1804
Reply on: Mat3j #18381:
je to automaticky zatazovy regulator a ten automaticky vyrovnava zataz na tu - ktoru napravu. Cize by sa ti teoreticky namalo stat, ze voz je nakloneny dajme tomu na pravu stranu ak na pravej strane vo voze stoji par tlstych revizorov, alebo tak nejak. Proste sa ta zataz rozlozi rovnomerne na vsetky napravy. Dost polopatisticky vysvetlene?
Reply on: COLOR #18377:
ono na mnohych vozoch to stale je. A uz x krat som pisal, ze 415 ani 435 nenastartuje ked ma otvoreny motor a taktiez sa dekel neda otvorit, ked motor bezi. Ked to takto nefunguje, je to chyba udrzby. Keby bolo vsetko tak, ako ma byt, nestavalo by sa, ze voz ide s otvorenym deklom.
A jednoznacne som za to, aby sa tie detvaky (ja povazujem za deti vsetko mladsie odomna) nakopali riadne do zadku. To je uz len bohovska sranda, ako pubertalne ****ty otvaraju dekle a viem si zivo predstavit ake salvy smiechu to u nich vyvolava, ked sa voz pohyna z konecnej. Ale keby raz ten sofer tak na nich pekne vybehol, tak by sa dosrali. Najma ak by to bola daka korbas mohutnym hrudnikom a vyholenou hlavou, opasany zlatymi retazami, popripade nejaky ex. bachar z vaznice a riadne ich strieskal. Tak by si nadosmrti tie deti zapamtali, ze dekel nieje nato, aby sa otvaral. 😞 😞 😞
Reply on: Jano #18379:
joj prepac, fakt mas pravdu, mam to na ploche a je to 4216, LOL nad mojou chybou.
Dnes cosi vypadlo na L92 a bolo to hradene 3604, ktora 30 minut predtym hradila L82.

37: 1101/5, 1065/6, 1024, 1017/7

Co je to ten automaticky zatazovy generator? A ako funguje?
Mozno dakej 2202 dali folie a transparenty a je z nej 4218 hehe.
Reply on: aNTI #18372:
4218 - take cislo nie je pokial viem. Ked vyvolas ten film, prosim upresni to cislo. Moznosti mas od 4200 do 4217.
Este som zabudol jednu vec. Vraj sa dnes poobede pokazil na Starom moste bus, podla mna to bol asi 89/1, 3617 so zltou reklamou, pretoze som ho v tom case videl tahany cez Vazovovu za LIAZkou.
Reply on: Andy #18376:
Ako vidis, nie. Kedysi vraj bola signalizacia otvorenia a voz sa nepohol. Lenze sa to asi kazilo tak to odstranili... Klasicky postup.
Reply on: COLOR #18375:
No o.k., a tie dekle nie su zamknute aspon stvorhranom?
Reply on: Andy #18374:
Lenze ten kryt nie je tak otvaraci ako vpredu ale do eLka. Vpredu ho fakt iba dvihnes - to mas ako dvere na Karose alebo Citare. Tie sa vysunu. Ale dvere a dekel motora na 435 sa ti vyklopi. Cize trci dozadu. Lepsi priklad teraz neviem.
Reply on: Z #18357:
No moc tomu nerozumiem, vsak ked je kryt otvoreny a autobus brzdi, tak predsa kryt sa iba pritlaci k autobusu. Ako to potom je?
Reply on: Zdenko #18371:
Ty absolutne necitas tuto diskusiu a novinky? Uz sa tu aspon 10x pisalo, ze ten trolejbus musi prejst homologizaciou. A navyse linka 205 na Sulekovu nechodi, takze to mas teda totalne popletene.
Podla mojich informacii sa dnes rano o 6.30 stala nehoda 4218 vs chodec na zastavke Bulikova v smere do mesta. Stav raneneho nepoznam, vraj ho zrazilo auto a nasledne sa daaako dostal pod bus. Ked som o 7.30 dosiel na zastavku este tam 4218 stal. Mam aj fotky z tohto casu.
Reply on: Jano #18370:
Ak myslis 2623, tak ja som ten autobus videl na vlastne oci ako isiel v smere od Sancovej. Na tu 83 som zvedavy.

Btw: dnes som prvy raz (a to dvakrat) videl 6401. Nebol nahodou na linke 205. Odchod 11:20 zo Sulekovej? A poobede ako Sluzobna jazda. Bolo vnutri asi pat ludi vtedy.
Zdenko: Odkial mas prosim ta tu 26?? Co isla prave z vozovne? Lebo o 13. h. tam bola 1410. BTW na 83 mas chybu. Mas tam 14 vozidiel aj so ZV. Napisem ti dnes mail. Inac xcelku pjekne si to zbuchal.
Reply on: Zdenko #18368:


Oprava k L34: 2814 a 2810 treba vymenit. Tak je to spravne, ze by ma Janko zase nespucoval, ze som slepy 😉.

To je vsetko.
Reply on: gypista #18350:
Tie kody som nestikal ja, ale nevadi. Ak dake vies, plese oprav ma, diki moc.

Re #18328 d3k0: Ked nebudem mac co robit.

14. 1. 2004

Miesto: Mierko a Hlavna stanica
Cas: 7:50 - 9:00 a 14:00 - 15:30
Pocet KPP: 34, 81, 83, 93, 203, 205, 206, 208, 212
Bonus KPP: 32 dopl. zajtra, 41, 204, 210.

32: 3708/2, 3704/3, 3611/4
34*: 2814, 2630, 2810, 2823, 2827, 2626, 2706, 2809
41: 3502, 3506
81*: 4849, 4848, 4838, 4937, 4214, 4845, 4309, 4830
83*: 2818, 2627, 2830, 2826, 2514, 2829, 2403, 2813, 2812, 4214?, 2820, 2512, 2408
84: 4837, 4946, 4834, 4204, 4210, 4090:(, 4310, 4818, 4843, 4811, 4946, ????/12
93: 4836, 4215, 4200, 4829, 4831, 4844, 4404, 4846, 4510, 4400, 4824, 4803, 4928, 4833
203*: 6268, 6266, 6264, 6258, 6259, 6262, 6307
204: 6274, 6273, 6312, 6310, 6230, 6254, 6234, 6232
205: 6251, 6263, 6269, 6290, 6233, 6286, 6241, 6253, 6302, 6284, 6219
206: 6248, 6244, 6281, 6243, 6228, 6278
208: 6250, 6280, 6293, 6275, 6291, 6242, 6303, 6287, 6239, 6276
210: 6255, 6237, 6301
212: 6634, 6630, 6601, 6267, 6271, 6619, 6603, 6623

Bonus:

1: 7749+50/1, 7803+04/10
2: 7732+31/1, 7719+20/2, 7722+21/6
3: 7305/1, 7086/7
8: 7069/1, 7073/6
21: 1311, 1905, 1910, 1919, 1923, 1812/1, 1213/7
25: 1301, 1915
26: 1211
61*: 2605/2, 2606/3, 2610/4, 2601/5
63: 1908, 1830/3, 1510/6
74: 2611/3, 2614/5, 2617/6,
201: 6627/6, 6638/7, 6626/8, 6628/9, 6636/10
209: 6240, 6294, 6314, 6311/2, 6231/6, 6298/7
Skolsky spoj: 3703/7, 1111
-----
6617 SJ okolo 8:39
34*: 2706/ZV okolo 14:10 pri SAV; 2814/1 poobede VvZ
61*: 2629/ZV
81*: poobede na 4838 VvZ; 4098/ZV-2 okolo 9:00
82*: 3604/ZV
83*: 2623/ZV okolo 14:30 pri SAV
203*: Za dnes ma u mna vodic 6259 cierny bod. On vie preco.

Takze asi tolko. Pripomienky?
1. eurotel rusi wap@gprs na pokyn t-mobilu, cize wap na sk zanika spolovice...
2. darro nemam cas inak by som vytipoval lokality ale kedze sa predvadzaju tak nebudu po jednom, co je skoda.
3. rad im dam vzdialene pocitit, co je to mat krk prerazeny deklom od motora. najprv im urobime bububu tak, ze tomu co to otvoril trosku prifarbime cifernik a ak ostatni nezdrhnu tak ich "postrasime" tiez...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.