Prave som videl novy (alebo extremne stary) ciel : letisko(asi na 1,5 riadka)
milana rastislava stefanika (na 0,5 riadka)
ikonka lietadla bola hned vedla cisla linka na lavo. Vyzeralo to cool! Ale skor to bude stare lebo aj cislo bolo starym fontom!
milana rastislava stefanika (na 0,5 riadka)
ikonka lietadla bola hned vedla cisla linka na lavo. Vyzeralo to cool! Ale skor to bude stare lebo aj cislo bolo starym fontom!
tak tomuto sa hovori vyprava... A, ze sa musis ucit. Ts, ts, ts
ipo
Čírou náhodou som stretol jedného starého známeho, a vysvitlo, že koncom 70-tych rokov robil v DPMB
Jedna z ŠM11 mala v roku 1976 nehodu (podľa zoznamu vozidiel by to mohla byť 2275) - konkrétne na Pražskej narazila do semafóru pri odbočovaní k Račianskemu mýtu - semafór bol zarazený v autobuse až po prednú nápravu na strane dverí. V čase nehody mal autobus najazdených 66000km, po nehode bol vyradený a odtiahnutý na šrotovisko do Bernolákova (asi-ten chlapík spomínal Čeklís :-)). Šofér, ktorý nehodu spôsobil bol preložený do dieľne, po pár mesiacoch sa dostal znova za volant (vraj zapracovali nejaký súdruhovia).
V roku 1977 sa stala v Petržalke hneď za mostom veľmi vážna nehoda, kedy to úplne novučičký Ikarus 280 (podľa zoznamu vozov by to mohol byť 1841) napálil zozadu do odstaveného prívesu. Vraj boli aj nejakí mŕtvi, aj ťažko zranený, šofér sa z toho tentoraz už nevylízal a išiel sedieť. Bol to ten istý šofér, ktorý spôsobil aj tú predošlú nehodu s ŠMkom...
Chlapík mi rozprával aj ďaľšie zaujímavé zážitky, ako sa veľmi pilo medzi šoférmi, ako sa robili námatkové fúkania pri výjazde z garáží a podobne, fakt zaujímavé počúvanie