Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: upravovač fotiek #181421:
A prečo by L7 nemohla ísť na Hl. Stanicu ako to bolo doteraz?

upravovač fotiek

Možné riešenie obratu posilovej linky z Rače. Stačí doplniť dve výhybky a jedno kríženie, môžu to byť kľudne aj recyklované konštrukcie, ak geometria sadne. Výhybka na odbočnej koľaji smerom na Imricha Karvaša v samovratnom vyhotovení prestavníku (do odbočky). 32,5 merová tramvaj sa tam pohodlne zmestí, vodič v kľude prejde do opačnej búdy a pohodlne, podľa rozhľadových možností zasa odíde späť do Rače. Linka 7 v úseku Rača - Blumentál. Problém môže byť akurát v potenciálnom zdržaní, keď bude vodič vyhadzovať cestujúcich v zastávke Blumentál alebo ak príde z Rače vláčik 7-3-7, aby prvá sedmička stihla vypratať koľaj... V špičke linka 1 predĺžená do Petržalky, mimo špičky v trase po Šafárikovo nám.

Ale vidím v tom stále dosť veľa problémov čo sa praktickej prevádzky týka.
Reply on: DueStage #181417:
nuz, minimalne predtym ako dosiel na urad PRimator, tak sa sice v dvojlinkovom variante ale zarovan v celkovom dvojminutovom intervale do race uz jazdilo.... potom prisiel PRimator a zrusil to....

upravovač fotiek

Reply on: Petto #181418:
Tie sa jej dožijú určite.
Reply on: upravovač fotiek #181415:
Aby sa este nedozili T6 aj trate Kosicka/Pribinova. 😅
Reply on: si #181398:
Samozrejme, že ideál by bol viesť tú linku až na Komisárky. Otázne ale je, či sa tam ešte zmestí. Pretože minimálne ráno môže byť problém keďže sa používajú všetky 3 koľaje.

upravovač fotiek

Reply on: MatejBA #181411:
V minulosti bola príprava na takú koľaj, ale akosi z toho nič nebolo.

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #181413:
Máš nejaké informácie, že DPB už uzavrel zmluvu so Škodovkou na dodávku ďalších vozov? Keď píšeš že čoskoro doslúžia. Normálne sa pýtam, možno máš lepší zdroj.
Reply on: MatejBA #181411:
Keď sa na začiatku deväťdesiatych rokov nerealizovala "Weiglova spojka" okolo pumpy pri Avióne, už asi nebude nič.
Reply on: Mhr1 #181408:
Aj TV8 je lepšia výzbroj ako TV3. Problém je v tom, že sabto vtedy pojalo skutočne len ako výmena výzbroje bez GO a skultúrnenia interiéru. Ale dnes už nemá zmysel to riešiť, čoskoro doslúžia oboje, T3G aj T6.
Reply on: upravovač fotiek #181409:
Skôr za kačice, lebo ak by sa zriadila e7, pár by ich muselo jazdiť aj tam. Ale v podstate je to jedno. Každopádne na celodenkách by mali jazdiť najnovšie vozy, teda T3P a posledné T6.
Reply on: upravovač fotiek #181405:
Ak uz, tak skor spravit nejaku kolaj od Blumentalu okolo Avionu na Kriznu, aby sa za Blumentalom vedeli otacat skor ako cez Nam. SNP ci Nam. L. Stura posilove spoje do Race. A v pripade mimoriadnosti aj od Ruzinova ci Zlatych.
Reply on: Dave177 #181391:
A zasa sme pri dvoch linkách do Petržalky a zachovaní e7. Všetci to vieme, len magistrát nevidí, nepočuje (lebo nechce). Už som to tu písal, otvorenie novej významnej nosnej trate do najväčšieho sídliska na Slovensku sa má akože uspokojiť zvýšením výpravy električiek zo 100 na 103? Pri súčasnej úspore autobusov, čo je síce v poriadku, ale kde sú tie vzkm? Prečo neprešli na električky?!

upravovač fotiek

Reply on: Mhr1 #181408:
Takže vymeniť platňové T6A5 a T3G+T3M? To by šlo.
Reply on: upravovač fotiek #181387:
Zabúdaš, že T6 majú zastaralejšiu el.výzbroj ako T3P, ktoré majú naviac GO. Takže reálne najmladšie (lebo GO) a s najmodernejšou výzbrojou sú T3P. Najhoršie sú T3G, lebo výzbroj nič moc a nemajú GO. Prečo asi Praha vyradila najprv T6 a T3P sú na rade až po nich? Takže vypravovanie T3P na celodenky je logické. Ja by som platňové T6 preradil na JD, keď aj tak nemôžu na e3 a jazdili by tiež na celodenkách. T3G by mali byť už len špičkové či záložné.
Reply on: Klepeto #181383:
Pozor! Keď bol 3-linkový variant, bol interval 12 min! 8 minút bol pri dvojlinkovom variante, teda už bez e11 + doplnené o špičkovú e7.
Ak nevieme otáčať L3 na NLŠ bola by blbosť skrátiť ju po Centrum? Celodenne by robila okruh len jedným smerom (v špičke 4 min. interval), s tým, že v čase špičky (ráno aj poobede) bude doplnená o L13, ktorá by robila opačný okruh v centre (tiež 4 min. interval). Tým by sme ponúkli v úseku Rača -Blumentál int. 2 min. a tým čo chcú ísť ďalej resp. chcú prestúpiť, možnosť voľby Obchodná/Špitálska s 4 min.

Do Petržalky L1 interval podla potreby (3-4min).

upravovač fotiek

V rámci modernizácie Račianskej radiály by bolo vhodné vybudovať pri zastávke Hečkova odstavnú koľaj a spojky (za križovaním s Hečkovou, na strane čerpacej stanice). Aby sa mohla viesť špičková (skrátená) linka odtiaľ do mesta, resp. z mesta po Hečkovu. Na skrátených poradiach by bola premávka obojsmerných vozov. V meste doplniť koľajovú spojku na Jesenského, v smere proti hrotu. Špičkové poradia linky 3 by boli Hečkova - Jesenského (A, vedľa divadla).
Reply on: SotousBA #181403:
Presne tak a preto posilnenie iba po Vinohrady nedáva zmysel.
Reply on: Dave177 #181402:
Veľa cestujúcich je v zastávkach Záhumenice, Detvianska, Pekná Cesta, STN. Vinohrady, Mladá Garda, Riazanská, Ursínyho a Račko, Blumentál, tam nastupuje najviac ľudí

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.