Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: johnnyjanko #170309:
Tak ono problem chodcov by hlavne vyriesil prechod/nadchod/podchod pri Kike, kedze aj tak drtiva vacsina ludi prechadza tam cez kolajnice.
Reply on: johnnyjanko #170307:
Také, ktoré by v čase výstrahy na priecestí dávali celý čas smeru vrakunská-trnavská a v čase tesne pred spustením výstrahy smeru ivanská-trnavská. Myslím, že tak teoreticky fungujú tie pri Zváračskom.
Reply on: N/A #170308:
A hlavne toto bola zrážka s CHODCOM, ktorý určite neriešil problém s dlhou brzdnou dráhou na mokrej vozovke, neriešil ktorá cesta je hlavná ani ktorým smerom je zakázané odbočovať.
Ja tade nejazdím často, ale nikdy som nemal problém s pochopením daného priecestia, nechápem, čo tam tí ľudia robia, ale podľa mňa je zabezpečené dobre, veď to húka už minútu pred prechodom vlaku..
Reply on: Petto #170299:
Aké smart semafory máš na mysli? Podľa mňa priecestie na Ivanskej ceste už má "smart semafory", volá sa to priecestné zabezpečovacie zariadenie. 😂

Nechápem, čo viac "smart" by si si predstavoval a ako by to malo zabrániť takým nehodám ako predvčerom, keď chodec vstúpil pod vlak...
Reply on: TeBeCe #170304:
Nevadi, hlavne ze elektricka 50% casu jazdi 100% 😂
Reply on: TeBeCe #170304:
Odklon ED smer centrum cez tunel.
Zrejme dalsi zostreleny na novej radiale, tentokrat na Zizkovej smer mesto sa stoji. Kolko tych nehod pd 26.uz bolo? 20? 30?
6638 smer Koliba aktualne
Reply on: MatejBA #170301:
To by bolo podľa mňa asi najlepšie riešenie a asi sa s ním aj počítalo, keďže pri Pharose už násyp je.
Reply on: si #170300:
No zrusit by sa dalo jedine, kebyze pri Pharose dokoncia ten nadjazd, lebo inak sa vsetko presmeruje cez ten mini podjazd o kusok dalej.
pokial viem povodne (20r dozadu) plany boli toto priecestie zrusit bez budovania nejakeho podjazdu a pod...
Reply on: MatejBA #170298:
Smart semafory zase nie su hadam nejaky moc velky problem.
Reply on: Urbanway 2423 #170297:
Len ako ho poriesit? Podjazd sa neda urobit, zavory moc nepomozu a pochybujem, ze tam spravia chytre semafory spojene s prejazdom.
Reply on: MatejBA #170296:
Na to koľko nehôd sa tu už za tie roky stalo, kompetentní vôbec nehovoria, kedy plánujú tento prejazd riešiť. Plánuje sa to pri výstavbe TIOP Ružinov, resp. začalo sa tu už niečo plánovať?
Reply on: Ma178rek #170282:
Alebo sa zabudlo, na čo slúži piesok v električkách a údržba tratí zabudla na to, na čo slúžia vodné trysky na cisterne a že tú odporne čiernu mazľavú koľaj by nebolo zlé raz za čas opláchnuť prúdom úžitkovej vody 🙂
Na križovatke Mlynských nív a Karadžičovej montujú trolejové vedenie už aj s kríženiami a výhybkami. Takisto sú už namontované aj konštrukcie výhybiek na Mlynských nivách (pri zastávke Aut. st.).

Ako to bude so zastávkami Svätoplukova/Košická? Nebolo by ich lepšie zjednotiť na Košickú, veď sú v podstate na jednej križovatke?
Reply on: S499.1023 #170292:
Rakúšania majú v tomto bode výnimku. My nie.
Reply on: S499.1023 #170284:
A ešte otázka - ak by platila Tvoja premisa, tak to znamená, že vo Viedni Viedenský dohovor neplatí?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.