Reply on: Mucho #151463:
A to nevraviac o žalostne slabom kúrení v týchto vozoch. Veď to sú v týchto dňoch doslova jazdiace chladničky s mrazničkami. To aj starý Ikarus je v mrazoch vykúrenejší ako Citelis. Chvalabohu, že aspoň nové Urbany sú robené už pre naše klimatické podmienky a jazdia príjemne vykúrené.

ragnar
Napr. teraz pred polhodinou L208 (číslo 6637) šiel zo zastávky Radničné nám. v smere na cintorín Vrakuňa o 14:59, čo by mohlo znamenať dve veci: Buď meškal len 2 minúty (t.j. šiel pomerne presne) a ten pred ním nešiel vôbec, alebo meškal 12 minút.
Ako je to?
Včera pre zmenu vôbec nešla L 202 v smere do centra, ktorá mala byť na zastávke Priekopnícka o 19:41, takže mám dojem, že skôr bude správna možnosť a), teda vynechanie predch. spoja.
A napokon: Na základe čoho sa zostavujú tie grafikony, keď prinajmenšom trolejbusy ich za bežných podmienok v meste nemajú šancu dodržať? Typická je v tom 201-ka, ale aj spomínaná 208-ka. Tie ten grafikon ako-tak dokážu dodržať nanajvýš tak v nedeľu doobeda pri peknom počasí, ale nie v reálnych podmienkach v pracovné dni...