196/1 - 2632

Samozrejme ze viem. Slo skor o istu narazku na vyborne vyberove konanie na klobasove trolejbusy s pohonom iba zadnej napravy, ked predchadzajuce 25Tr sa jednoznacne neosvedcili. Obzvlast terza ked na DD musia zachadzat aj 15Tr(M) je to nadherne vidiet, ako si 15tka taha do kopecka, a 25tky uz hapruju... a to je to tam celkom normalne odhrabane aj posypane...
ragnar
Napr. teraz pred polhodinou L208 (číslo 6637) šiel zo zastávky Radničné nám. v smere na cintorín Vrakuňa o 14:59, čo by mohlo znamenať dve veci: Buď meškal len 2 minúty (t.j. šiel pomerne presne) a ten pred ním nešiel vôbec, alebo meškal 12 minút.
Ako je to?
Včera pre zmenu vôbec nešla L 202 v smere do centra, ktorá mala byť na zastávke Priekopnícka o 19:41, takže mám dojem, že skôr bude správna možnosť a), teda vynechanie predch. spoja.
A napokon: Na základe čoho sa zostavujú tie grafikony, keď prinajmenšom trolejbusy ich za bežných podmienok v meste nemajú šancu dodržať? Typická je v tom 201-ka, ale aj spomínaná 208-ka. Tie ten grafikon ako-tak dokážu dodržať nanajvýš tak v nedeľu doobeda pri peknom počasí, ale nie v reálnych podmienkach v pracovné dni...