Ad: J vs. 4828
Aj podľa mňa je to veľmi skreslená informácia ohľadom jeho nadspotreby.
Môj názor, čo sa týka opravy prevodovky: na prvé "počutie" nemá teraz celkom ideálne nastavenie, motor ide pre každým preradením do značne vysokých otáčok a takmer každú rýchlosť tam "kopne" už na hrane - dosť sa tým obmedzil aj výkon vozu ako takého. Systém VOITH pracuje na princípe elektronického impulzu v závislosti od krútiaceho momentu a otáčok motora (veeeeľmi zhruba)...a keď mu sedíš na motore a počúvaš ho dlšie...nedá sa prepočuť, že prevodovke nie je udávaný správny impulz a preto je pravdepodobná nadspotreba.Ale zatiaľ sú to všetko neoverené údaje.
Aj podľa mňa je to veľmi skreslená informácia ohľadom jeho nadspotreby.
Môj názor, čo sa týka opravy prevodovky: na prvé "počutie" nemá teraz celkom ideálne nastavenie, motor ide pre každým preradením do značne vysokých otáčok a takmer každú rýchlosť tam "kopne" už na hrane - dosť sa tým obmedzil aj výkon vozu ako takého. Systém VOITH pracuje na princípe elektronického impulzu v závislosti od krútiaceho momentu a otáčok motora (veeeeľmi zhruba)...a keď mu sedíš na motore a počúvaš ho dlšie...nedá sa prepočuť, že prevodovke nie je udávaný správny impulz a preto je pravdepodobná nadspotreba.Ale zatiaľ sú to všetko neoverené údaje.

Jano
- 26xx okolo 15. h. vypadol pre poruchu na linke 43/ popoludnajsi diel na zastavke Patronka
Vyprava podla poradia:
2: 7799-7800, 7761-62, 7757-58, 7801-02
4: 7763-64, 7767-68, 7769-70, 7789-90, 7797-98, 7805-06 ( ty kokso to je normalne aj podla velkosti cisel
6: 7732-31, 7817-18, 7821-22 ( a toto tiez
26: 1823
27: 1002
35: 3518
83: 2212, 2516, 2815, 2811, 2818, 2810, 2814, 2944, N 2514, 2820
405: 4096
504: 1809