Aj podľa mňa je to veľmi skreslená informácia ohľadom jeho nadspotreby.
Môj názor, čo sa týka opravy prevodovky: na prvé "počutie" nemá teraz celkom ideálne nastavenie, motor ide pre každým preradením do značne vysokých otáčok a takmer každú rýchlosť tam "kopne" už na hrane - dosť sa tým obmedzil aj výkon vozu ako takého. Systém VOITH pracuje na princípe elektronického impulzu v závislosti od krútiaceho momentu a otáčok motora (veeeeľmi zhruba)...a keď mu sedíš na motore a počúvaš ho dlšie...nedá sa prepočuť, že prevodovke nie je udávaný správny impulz a preto je pravdepodobná nadspotreba.Ale zatiaľ sú to všetko neoverené údaje.
Bodaj by to uzavreli cele. Alebo este lepsie, nech sa tam vykolaji dajaka tramvaj, ale pre zmenu z Jurajovho dvora. Najlepsie duplak, ktori tam aj strhne vrchne vedenie, rozrazi to potrubie a uplne zablokuje tunel. A najlepsie ihned rano pri vyjazde, este bez ludi.
Darro: info o tej nadspotrebe 4828 som mal od majitela vozu. Aspoň ten vodič čo som s nim kecal potom čo mu odtrhli ten označovač a tým vyhodili systém, tak hovoril, že ho ma prideleny.
Prečo by som mal niekomu zavariť, keď voz má nadspotrebu a to kvôli neschopnosti dielenskych spraviť prevodovku. Veď vodič nemôže za to, že mu motor ide do vysokých otáčok on to nijako neovplyvní.
Ešte som zabudol. V Petržalke boli na zastávkach zrekonštruované reklamné lavičky, z ktorých sa už dlhšiu dobu po zemi váľali len betonové podstavce. Boli natreté, pripevnené nové drevá na sedenie, zabezpečené proti opätovnému rozchádzaniu betónových podstavcov a tým aj váľaním sa lavičiek na zem až došlo k ich úplnej devastácií.
Ak chcete dajte to niekto do noviniek.
Nieco z nedele:
- 4844 minim. po 7. h. ako ZV na niektorej z 83-ek, poradie neviem ( info Darro )
- 2212 okolo 8. h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 4844
- 2938 okolo 18. h. vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2004 a napokon 2940
- 2619 okolo 20. h. docasne vypadol na linke 83/10, pretoze musel ist na plnicku, neskor ho nahradil ZV 2004
Vyprava podla poradia:
83: 2938, 2829, 2944, 2820, 2212, 2811, 2825, 2812, N 2818, 2619 M: ZV 4844 /5 a este cosi; ZV 2004 :-)/1 a 10; 2940/1
504: 1822
Len dodam, pre tych, co vcera a dnes neboli na hist. eline:
vcera: X/1 38+135, X/2 104
dnes: X/1 104, X/2 38+135 (prve stvrtkolo, od cca. 12.00); 215 (ostatne odchody)
neviem, nebol som sa pozriet, ale nikde som ziadny oznam nevidel...no a tiez sa mi nezda, ze by pustili 1,5,9 z namestia na obchodnu, ked teraz z namestia idu 4,11,12 do tunela
J: Beriem spat... ja som myslel ze pises o 4928. 4828 nieje najlepsi voz ale ked mal VRAJ taku nadspotrebu tak o tom pochybujem, ja sa na to opytam kompetentnych.
J: Pises neoverene informacie, o tej spotrebe by som moc nehovoril a ked si teraz niekomu nezavaril tak mozes byt rad. 4928 jazdi na linke c.93/10 a ked tam nebol majitel tak ten vodic vie uplne minimum.
Dnes 4828 na zastávke Terno odstavený, kvôli tomu, že mu na zastávke Ševčenkova odtrhli banda mladých a ožralých označovač.
Voz má neustále problémy s prevodovkou a za minulý mesiac nadspotrebu 200l.
4819 ževraj už jazdí, neviete od kedy?
info. vodič.
Od 7.9. do odvolania je odklonena premavka elektriciek liniek c. 1,5,9 cez tunel lebo tam je poskodena kolaj smerom do mesta, smerom do Dubravky elektricky jazdia cez tunel, na zastavkach je to vylepene ako inzerat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe