Reply on: 810zssk #196730:
vieš prečo?.. ako náhrada ža 13.. kvázi.. som tak uvažoval?.. či to je blbosť?.. si myslíš že x13 po tomto ostane?.. ais ťažko ak by to bolo takto nejako
Uvadza sa ze to vyvijali s BUSE, takze moze ist o to co sa robilo pre ten stary bratislavsky tender...

pokiaľ sa nechystá zrušiť po dobudovaní električky ku Viedenskej.
mark178
1 hlavná stanica- vazovova-mariánska- kamenné nám- šafko- petržalka
2 hlavná stanica- vazovova- trnavské mýto- ŽST nové mesto
6 karlova ves- most snp- jesenského- obchodná- hl.stanica
7 vinohrady- račianska- radlinského- obchodná- šafko- petržalka
3 linky na hlavnú stanicu, pričom by bolo priame spojenie šafko hl.st a hl.st trnavské mýto
možno menšie kozmetické úpravy
a 1 preto obkľukou, aby každá trať v meste bola obsluhovaná
ostatné linky viacmenej bezo zmeny samozrejme všetky tieto linky obojsmerne
myslím si že do petržky 2 linky bohato stačia na teraz ak sa trať nerozvetví alebo tak nejako potom ak sa dokončí po janíkov dvor tak max 3 linky .. to je postačujúca kapacita