Reply on: Marcelllooo #99542:
„Ano, diskusia na tomto fore sa vedie v destruktivnom tone ale nie z mojej viny. Ja sa snazim komunikovat slusne a na urovni.“Podľa môjho názoru to, akým spôsobom ľudia s tebou diskutujú, je do značnej miery spôsobené tým, ako si sa tu uviedol. Prišiel si ako laik, avšak s bohorovnými tvrdeniami, podporovanými vyhláseniami typu „ako projektový manažér ...“, a s metódou gramofónovej platne, ktorá je použiteľná ako asertívne riešenie konfliktných situácií v prípade nepopierateľného nároku na niečo, avšak pre diskusiu je absolútne nevhodná – robí z nej paralelné monológy. A okorenil si to hojným používaním cudzích výrazov, často buď v chybnom kontexte, alebo skomolených. Tak si tu viacerí z teba začali robiť srandu. Niektorí aj dosť nevyberavým a pre mňa neprijateľným spôsobom, to uznávam. A nadávky sú už absolútne nemiestne, nech už prichádzajp z akejkoľvek strany. Diskusii škodia.
Martin Fundárek
Bežné osobné vozne ZSSK majú nápravové tlaky do 11 t na nápravu, ťažšie sú len vozne špeciálnej stavby (lôžkové, ležadlové, reštauračné) - do 14 t na nápravu. Ale rušeň, ktorý tento vlak ťahá, nejde pod 20 t (rušne radov 110 a 210 majú 18 t na nápravu, ale nepôsobia v osobnej doprave), takže s nejakými 15-timi tonami uvažovať nemožno ani náhodou. Tvoji poradcovia ti nahovorili bludy.