A Marcelllooovi chcem pripomenúť, že stredom Petržalky je plánovaná 4-prúdová cesta a nech nepovie že nebude, pretože Bratislava veľmi rada rozširuje a stavia nové cesty a tá cesta bude oveľa väčšou bariérou. Dúfam, že budeš žiadať, aby sa zakopala pod zem.
Keď sa nad tým zamyslím, aj samotné Chorvátske rameno je bariérou v strede Petržalky, pretože prechodové body sú takmer výlučne, tam, kde aj koľajová trať bude križovat cesty. Mal by si preto žiadať, aby zakopali Chorvátske rameno.
Radšej budem mať bariérovú električku pod domom ako Račania, ako to množstvo psích hovien čo máte pod oknami keď idem okolo. To je tá vec o ktorú by sa sa mal starať a nie vŕtať do veci o ktorých vieš, s prepáčením, akurát to psie hovno čo máš na budúcom, železnicami urabanizovanom trávniku pred domom.
Keď sa nad tým zamyslím, aj samotné Chorvátske rameno je bariérou v strede Petržalky, pretože prechodové body sú takmer výlučne, tam, kde aj koľajová trať bude križovat cesty. Mal by si preto žiadať, aby zakopali Chorvátske rameno.
Radšej budem mať bariérovú električku pod domom ako Račania, ako to množstvo psích hovien čo máte pod oknami keď idem okolo. To je tá vec o ktorú by sa sa mal starať a nie vŕtať do veci o ktorých vieš, s prepáčením, akurát to psie hovno čo máš na budúcom, železnicami urabanizovanom trávniku pred domom.
Marcelllooo
Re #99452 intony: Tak nech sa povie, ze mesto na to nema a mat nebude a ze mesto to riesit nechce ani nebude. Potom mozeme upustit od NS MHD (ktory ma ine kvalitativne vlastnosti ako elina) a rozmyslat ako riesit dopravu v meste. Potom mozeme uvazovat, ci to bude jedna baza, druha, a ci kombinacia, atd.