Reply on: Marcelllooo #98944:
Električkové podjazdy pôsobia ako retardér a sú v rozpore s princípom prebudovania na rýchloelektričku? V Brne sú teda tiež neschopáci, pretože tam budujú škaredú rýchlodrážnu električku. Don Slávik by tam mal ísť zaštebotať a vyhlásiť, že budovať podjazdy a nadjazdy im rýchlosť nevyrieši. Jedine istý zástupca vlastníkov bytov z Petržalky vie čo je najlepšie, ostatní sú električkoví onanisti a feudalisti... ? Na niektorých miestach samozrejme prebudovať na hĺbený tunel, ale všetko v existujúcich líniach.
Marcelllooo
2. NS MHD bude sucastou tohoto systemu
3. Moze. No a? Nema suvis s uvedenym
4. Navrhovany NS MHD je navrhnuty ako bezbarierovy a bezkolizny. Elektrickova siet je navrhovana ako barierova a kolizna.
5. Trasa elektricky nie je ako trasa NS MHD. Su rozdielne v dost podstatnych ohladoch.
6. Preto sa to nazyva Dopravno-URBANISTICKE riesenie, ze sa uvazuje aj v urbanistickych suvislostiach ako organicka sucast uzemia do ktoreho je zasadene. Navrhovana elektricka uzemie degraduje, NS MHD vytvara predpoklady pre zhodnocovanie a vsestranny rozvoj.
7. Mozno ano a mozno nie.
Tatranska elektricka je dobry priklad. Z uzivatelskeho hladiska je to jedno a nieco podobne by malo byt aj prave v pripade NS MHD.
Petrzalka ma vytvorene realne podmienky pre mestsku kolajovu dopravu len v trase NS MHD.