Reply on: Solider #98925:
Na 60 km/h sa dá rozbehnuť na väčšine úsekoch na radiálach, aj napr. v Ružinove. Spotreba elektriny sa vodičom nemeria (resp. ak sa meria, nevyvodzujú sa z toho žiadne dôsledky pre vodiča), tak nevidím dôvod, prečo by mali šetriť elektrinu. Ak sa budú šuchtať, bude to znamenať dlhšie jazdné doby, viac vozidiel na trati a teda aj tak sa nič neušetrí. A v konečnom dôsledku to môže znamenať aj odliv cestujúcich a teda negatívny vplyv na ŽP nárastom počtu vozidiel IAD. Takže šetrenie pomalou jazdou skutočne nie je na mieste. Ja vidím príčinu ich pomalej jazdy aj v tom, že pri nehodách sa ako vinník určí skoro vždy vodič električky. Pokiaľ to bude takto, nemôžeme čakať, že budú "lietať"...
Marcelllooo
V dome som aktivny zhruba od roku 1999 kedy sa byty odkupili do sukromneho vlastnictva, cim sme prebrali (aj ja osobne) zodpovednost za vlastnictvo. Podla ustavy vlastnictvo je nielen pravo, ale aj zodpovednost. My sme sa toho, myslim, chytili zodpovedne a vysledky vidno.
Kym sa tak stalo, ludia na to kaslali. Hadam aj preto, lebo to nebolo ich.
Topologia elinovej siete v Bratislave je hviezda (pojem z topologie sieti - algebraicka matematicka disciplina nezavisla na type siete), s tym, ze CMO, ktora cini len malu oblast mozno chapat aj ako silne spojity komponent a teda len ako jeden uzol (topologia sieti) - co nas pripad splna.
Mam na vyber medzi dvoma moznostami:
- elektricka, ktora je barierova, kolizna, dopravno-urbanisticky nevhodna, kompozicia uzemia sa narusa, je draha a dopravne neopodstatnena
- lahky vlak, ktory konverguje k jednej vetve NS MHD
Preferujeme druhu moznost.