Tak rád tu básniš o tom, ako vlak kopíruje trasu NS MHD, no týmto tvrdím zavádzaš až klameš. Hovoríš totiž len časť pravdy. Podľa str. 93 záväznej časti ÚP majú byť 2 linky NS
B: Petržalka - Kamenné nám. - HL ST - ...
A: Dúbravka - Kamenné nám. - Karadžičova - Filialka - ...
http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=4012658
Rovnako pozri http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=4012662
Ale pokiaľ viem vlak nejde cez Kamenné nám. a ani tade podľa plánov ŽSR nikdy nepôjde, teda zas ide o provizórium a zlátaninu, ktorá naruší roky plánovaný systém. Tentokrát však nie kvôli politikom ale tebe a tvojim susedom. A my čo "nesme z Pétržky" môžme kvôli vám mať dokašľaný systém NS MHD možno na 100 rokov. ?
Čo mi k tomu povieš?
B: Petržalka - Kamenné nám. - HL ST - ...
A: Dúbravka - Kamenné nám. - Karadžičova - Filialka - ...
http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=4012658
Rovnako pozri http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=4012662
Ale pokiaľ viem vlak nejde cez Kamenné nám. a ani tade podľa plánov ŽSR nikdy nepôjde, teda zas ide o provizórium a zlátaninu, ktorá naruší roky plánovaný systém. Tentokrát však nie kvôli politikom ale tebe a tvojim susedom. A my čo "nesme z Pétržky" môžme kvôli vám mať dokašľaný systém NS MHD možno na 100 rokov. ?
Čo mi k tomu povieš?
Marcelllooo
Barierovost je v tom, ze trat spolu s ochrannymi zariadeniami (betonovy plot) tvoria vizualnu a komunikacnu barieru v uzemi.
Lahke mestske supravy konverguju k povodne zamyslanemu metru. Je to severojuzna trasa (kombinacia navrhovanych liniek A a
Dopravno-urbanisticke riesenie elektricky je ovela horsie a uzemie degradujuce miesto plytkeho tunela s NS MHD, ktory vytvara predpoklady pre zhodnotenie uzemia.