Ad nostalgia: celkom sranda bola aj obchadzka trolejbusov po Mlynskych nivach od Kosickej smerom von z mesta, teda popri tej (vlastne uz tiez byvalej) zeleznicnej vlecke. Stlpy tam tusim vidno este dodnes.
Parada bola aj, ked som sa ako maly vozil z nasho noveho panelaku 27ckou cez staru Petrzalku a Most SNP. Za Namestim hraniciarov cez rameno a potom krasna cesta pomedzi domceky a cez zeleznicne priecestie cez trat na most.
Parada bola aj, ked som sa ako maly vozil z nasho noveho panelaku 27ckou cez staru Petrzalku a Most SNP. Za Namestim hraniciarov cez rameno a potom krasna cesta pomedzi domceky a cez zeleznicne priecestie cez trat na most.
Andrej (Anndy008)
Robi sa to asi preto (neviem, ci vsetky argumenty, co uvediem budu spravne), lebo na strechu je mozne umiestnit dostatocnu kapacitu nadrzi. Tie nadrze su zvacsa umiestnene nie na streche priamo, ale defacto cela ich vaha je prevedena na ram vozidla, teda su par cm nad strechou a nie su nevyhnutne velke (ziadne pevnostne) upravy strechy a tiez vnutornych priestrorov karoserie. Dalsou vecou je aj teoreticke unikanie plynu - kedze palivo je lahsie ako vdzuch nemoze dojst k uniku do kabiny cestujucich. Mozno su este aj dlasie
No elina a petrzka a stary most. O starom moste som pocul vela info, co s nim. Najhorsi variant je, ze sa zachova iba pre IAD. Dalej som pocul, ze sa rekonsturovat bude, a to tak, ze sa zvysi od hladiny, teda vyhovie aj riecnej doprave. Ake budu dalsie upravy - to neviem. Osobne by sa mi pozadavalo, keby bol iba pre MHD, ci uz busy prinajhorsom,alebo eleliny s tym, ze by mala byt aj zachovana cast pre pesich - tak ako je to teraz.
No a este si myslim, ze eliny by mohli chodit aj popod dunaj prinajhorsom - ze by to bolo sice kompromisne riesenie medzi nakladmi a rychlostou a nedostatocnostou mostovej kapacity.