Aj ja sa pridam s historiou - taka 116ka pri vzniku chodila na konecnu Staromestska. Bolo to obratisko pri Kapucinoch?
Martin: Boli kratke obdobia, ked tie linky jazdili aj divne a akurat vtedy sa robila mapa, tak je to tam tak, ako je. 37ka povodne chodila tusim z Hl. stanice ku Stavingu.
Keby nebolo vynalezu oblastneho oznacovania liniek, tak by mozno este zopar liniek chodilo tak ako predtym. Navnada pre historiofilov: Uz v blizkej dobe pribudnu zoscanovane zmeny v MHD za roky 1992 a 1993 (iba eliny a tbusy) a 1994 - 6/1999. Mozete sa tesit
Martin: Boli kratke obdobia, ked tie linky jazdili aj divne a akurat vtedy sa robila mapa, tak je to tam tak, ako je. 37ka povodne chodila tusim z Hl. stanice ku Stavingu.
Keby nebolo vynalezu oblastneho oznacovania liniek, tak by mozno este zopar liniek chodilo tak ako predtym. Navnada pre historiofilov: Uz v blizkej dobe pribudnu zoscanovane zmeny v MHD za roky 1992 a 1993 (iba eliny a tbusy) a 1994 - 6/1999. Mozete sa tesit

Andrej (Anndy008)
Robi sa to asi preto (neviem, ci vsetky argumenty, co uvediem budu spravne), lebo na strechu je mozne umiestnit dostatocnu kapacitu nadrzi. Tie nadrze su zvacsa umiestnene nie na streche priamo, ale defacto cela ich vaha je prevedena na ram vozidla, teda su par cm nad strechou a nie su nevyhnutne velke (ziadne pevnostne) upravy strechy a tiez vnutornych priestrorov karoserie. Dalsou vecou je aj teoreticke unikanie plynu - kedze palivo je lahsie ako vdzuch nemoze dojst k uniku do kabiny cestujucich. Mozno su este aj dlasie
No elina a petrzka a stary most. O starom moste som pocul vela info, co s nim. Najhorsi variant je, ze sa zachova iba pre IAD. Dalej som pocul, ze sa rekonsturovat bude, a to tak, ze sa zvysi od hladiny, teda vyhovie aj riecnej doprave. Ake budu dalsie upravy - to neviem. Osobne by sa mi pozadavalo, keby bol iba pre MHD, ci uz busy prinajhorsom,alebo eleliny s tym, ze by mala byt aj zachovana cast pre pesich - tak ako je to teraz.
No a este si myslim, ze eliny by mohli chodit aj popod dunaj prinajhorsom - ze by to bolo sice kompromisne riesenie medzi nakladmi a rychlostou a nedostatocnostou mostovej kapacity.