Reply on: Marcelllooo #95635:
? ? ty si strasny demagog. Ty si vyberes najdlhsiu linku na nanu vrazis pochybnych 40 suprav (dnes ma L5 tusim 12 poradi, takze 36 by ti stacilo) a vynasobis viac ako 5krat aby si dostal cislo 175-200. Vobec nehladis nato, ze ostatne linky su vyznamne kratsie.Jednym slovom bud si strasny demagog alebo sa do toho hovno rozumies. (zrejme oboje)
Re #95638 Marcelllooo: Odporucam ist dozadu vtejto diskusii mozno rok, dva, tri a najdes tam vsetko. Od prepoctov po potrebne pocty vozidiel.
Marcelllooo
Na problematiu sa treba pozerat v suvislostiach a tou je nielen MHD, ale i individualna doprava a vplyv povedzme na cestnu siet, ked sa odstavi Stary most. Planuje sa slucka cez Novy, Einsteinovu spat na Apollo... Uz dnes su jednak mosty, jednak Einsteinova kapacitne vycerpane, co bude, ked tam este presmerujeme Stary most a tah Vajanskeho nabr. - Dostojevskeho (ako sa planuje v suvislosti s elektrickou cez Stary most).
Ked hovoris o "zaujmovych skupnach", rovnako ti viem povedat o zaujmovej skupine byvaleho viceprimatora Koladu, ktory projekt elektricky do Petrzalky zaviedol, lebo ma firmu na trolejove vedenia a dopravne projektovanie a to nehovorime o stavebnym a betonarskych firmach niektorych mestskych poslancov... Takze asi toklko k projektu elektricky z tohoto pohladu...
Co sa tyka trasovania dopravnych ciest, pouzivaju sa na to dopravne (softverove) modely,ktore to pekne zrataju. NS MHD nema ani nemoze mat ambiciu riesit vsetku dopravu v meste, ale ma riesit taziskovu dopravu v hlavnych smeroch a v tomto ohlade si stale myslim, ze ten projekt vyriesi vyse 50 % bratislavskych dopravnych narokov... A ten zvysok bude pouzivat ovela viacej sucasnych vozidiel, ktore uz nebudu viazane na tuto nosnu linku.