Reply on: Marcelllooo #95623:
Nedovolím si spochybňovať akýkoľvek odborný kolektív. Avšak nemôžem ho ani velebiť, keď nepoznám žiaden jeho projekt v praxi. Mohol by si tu prezentovať niektoré zo skúseností, ktoré dotyčný páni v Prahe a Viedni nadobudli? To že si ich ešte niekto(píšeš len o Faborovi) osvojil, ešte neznamená, že musia byť aj dobré. (Netvrdím že sú to somariny, nakoľko ich nepoznám) Čo sa týka MČ Petržalka, tam som dosť skeptický, lebo jej názory sa menia s každým ročným obdobím. Ani som nepostrehol, kedy sa zmenil obľúbený variant z mostného na plytký tunel. A som o to viac prekvapený, že presadzujú železničné spojenie, keď nie je tak dávno, keď sa starosta vyjadril, že obnovenie jednokoľajnej trate (len pre osobný dopravu) Pressburgerbahnu v pôvodnej trase by rozdelilo územie (ako keby ho diaľnica spájala).Po vybudovaní električky do Petržalky sa očakáva jednak prechod časti cestujúcich späť do MHD a tiež odoberie časť cestujúcich z autobusových liniek, čím zaťaženie mostov o niečo zníži. Starý most nie je až tak vyťažený automobilovou dopravou, že by to Nový most a Apollo nezvládli. Naviac uzatvorením Starého mosta pre automobilovú dopravu bude možné znížiť počet pohybov v križovatke na Šafárikovom námestí, čo zasa zvýši jej priepustnosť.
Záujmové skupiny stavbárov a betonárov by som sem neplietol, tým môže byť jedno čo a v akom variante sa bude stavať, oni sa prispôsobia.
Softvérové nástroje sú dobrá vec, ale dôležitejšie sú dáta do nich vkladané. S akými údajmi ste pracovali pri výpočtoch? Ako počítam tak počítam, trasa od petržalského daňového úradu do Polusu mi vyjde stále kratšia v kombinácii autobus+elekrička ako vlak+elekrička. Keď už pre nič iné tak pre dlhšiu dochádzkovú vzdialenosť na žel. stanicu (zastávku).
Ono mnoho vecí by bolo lepšie preberať na nejakom osobnom stretnutí, nakoľko na vypisovanie je to dosť na dlho. ?
hoppusmark01