Reply on: Valec #95645:
Ved napriklad Vieden ma symbiozu S-bahnov a regularnych elektriciek, staci chodit obcas do Viedne z Petrzalky....Co sa tyka konkretneho riesenia trate, nejde len o urbanisticke riesenie, ale o konkretne dopravne riesenie v suvislostiach - bezpecnost, hlucnost, nadvaznost na pessie koridory, cyklisticke koridory, regionalne biokoridory atd...
Omyl, vylucenie priechodnosti Vajanskeho - Dostojevskeho nesuvisi ani tak s intervalom elektricky a teda pripadneho semaforu, ale s najazdovou rampou na Stary most, ktora moze mat len isty maximalny sklon a teda tu vznikne fyzicka bariera, ktoru sa neuvazuje nejako podtunelovat, ci inak prekonat, ale sa uvazuje dopravu presmerovat cez Novy most a Appolo...
K lobbynkgovym skupinam. Nie je to celkom tak. Lebo ak bude elektricka - ksefty si rozdeluju miestny poslanci. Ak bude zeleznica, ksefty rozdeluje MDPT, pripadne ZSR...
AAA
Re #95584 Marcelllooo: Par zmien tras elektriciek co si pamatam od r. 1990: zrusenie L 6, 10, 14, 13 a nasledne obnovenie L 13 a L 14 v inej trase a td. ?
Re #95588 Marcelllooo: Tak potom zrusme VHD kedze cela je stratova. Ty robis v DPB, na magistrate, MDPT, alebo mas 15?
Re #95590 Marcelllooo: Mozes nam prosim ta teda definovat prelinkovanie?
Re #95623 Marcelllooo: Takze uz vieme kto si a ake mas nazory.