Reply on: Marcelllooo #95583:
Tak tak, v podstate si povedal co som chcel povedat...Nie MHD ale primestska s hustejsimi zastavkami, mozno miernou zachadzkou...
S tym ze devinska je len dedina na trase rozhodne nesuhlasim... Ono je to rozdiel v oboch obciach. Ako vravim, zatial co jedno je len plnohodnotne mesto (skoly obchody, atd), druhe je monofunkcna obec s rozmermi mesta a bez BA by DNV nebola k nicomu. Porovnavat DNV s PK na zaklade poctu obyvatelov, mi pripada ako keby sa porovnavali Kosice s Petrzalkou...
Keby som si mal preniest BID na DNV pomery, tak potom by asi mala vyznam 1 linka z Dubravky cez DNV stanicu do VW.. Zo stanice do BA vlakom - ale aj tak sa mi to nepozdava
Amos - viem kde je stanica v PK.
- A stale ti tvrdim ze 80% PK je v takej dostupnosti ze miesto vyckavania na bus, ktory ich povozi po celom PK su tam ovela rychlejsie pesi. A tvoj argument ze ked nebude MHD a bude BID tak budu chodit autami? ten je smiesny, lebo podla mna budu chodit autami aj tak, pretoze ako som uz spominal, ta BID v tejto oblasti nie je uplne doriesena a nie som si uplne isty, ci pezincanom bude stacit BA-Vinohrady ako prestupny uzol, ked doteraz v ovela vacsom meritku vyuzivali Bajkalsku a Nivy kam vlak chodil mozno pred 30 rokmi
Marcelllooo
Ak ta to zaujima viacej, pozri si studiu ZSR "zeleznicna doprava v Bratislavskom uzle" alebo kontaktuj Ing. Fabora, splnomocnenca primatora Bratislavy pre dopravu... Tu studiu si mozes stiahnut aj tu: http://www.rovniankova14.sk/docs/nsmhd/studia_zeleznice.doc
---
Ano, ten navrh v pdf-ku, ktory som si pozorne pozrel, nie je prelinkovanim ale len zmenou cisiel. V lepsom pripade zmenou grafikonu, ale urcite nie prelinkovanim. Zmena grafikonu k vyraznemu zlepseniu dopravnej obsluznosti sa vsak da realizovat len s dostatocnym poctom vozidiel, ktore neviem ci su k dispozicii v takom rozsahu. Nehovorim, ze by to nebolo treba, ale pozrime sa aj na to, co je realne.