Reply on: tr3mp #95606:
Je pravdou, ze sa uvazuje o vlakoch typu S-bahn na trati Petrzalka - Filialka - Jur - Pezinok - Trnava s 15 az 30 minutovym intervalom. Ako sucastou BID a sucastou NS MHD.S okruhom ako aj vetvou z Dubravky na Letisko sa nadalej uvazuje, len sa momentalne nejde realizovat lebo nie su peniaze.
Otazka znie, aka je intenzita medzinarodnych vlakov a vlakov s vyssou prioritou cez tunel? Podla informacii MDPT to nie je az tak vela, aby to bolo neunosne.
Vsetko je to vsak naozaj este vec na diskusiu, nakolko studie ani normalny projekt stale nie su, takze mozne je stale skoro vsetko...
Ámos
1. VW si plati dopravu sam.
2. MHD v PK pri chystanom modely BID je potrebna. A myslim si ze je potrebna aj dnes. Slapanie 15 min na zastavku ti ziadneho cestujuceho neprinesie.
3. Ano ale pre DPB by bolo ekonomickejsie z tvojho pohladu, keby linky jazdili poza zeleznicnu trat a ved ludia si uz dojdu. Co je to slapat na zastavku 15 min. ked by DPB usetril mnozstvo vzkm rocne.