Reply on: Ámos #94253:
Za tie peniaze by bolo lepšie postaviť električkovú trať Lafranconi - Cint. Sláv. údolie. Hoci by to stálo viac, sú to určite efektívnejšie vynaložené peniaze...
Ikarusy 280 nám slúžili a istotne to pochopili, že teraz je už ich koniec ?
len taka vzduchotechnika stojj par desiatok melonov, dalsie zhltne protipoziarna vybava, dispecing, zabezpecenie, nater atd. Urcite, by sa musel, nejak specialne upravit, lebo nesplnuje sucastne normy. ( napr. vid Stary most).Spocitane to bude urcite viac ako mld. ked nie dve.
marian555
Nadherne boli fotky, videa a prezentacie Ik-cov na kruhacoch, zavody cez mesto, dispecer ktory zablokoval Ik a potom snaha ho preparkovat bez klucov ? Sitina, ukazka toho ze Ik280 staci nakopnut a ide aj s poruchou ? linka 28 a pekny zaver, ci uz tunel, ked sme s 4947 ostali potme v nom stat a pockali na daku elinu iducu oproti ? a potom zavod po Prazskej. Este raz dakujem ?