Reply on: FESI #93160:
Tých pár metrov ich nezabuje... Veď aj tak tým v tom úseku ktorý myslíš ak myslím ja ten čo myslíš ty takmer nikto necestoval
Plni sa mi vtedy moj sen rychlodopravy
Tunel je dlhy 793 metrov, ten rekord je 45 sekund, to sa da celkom lahko vyratat rychlost
. Som zvedavy, ci by sa elektricka v tej 109 kilometrovej rychlost nevykolajila, kebyze ide dole do Dubravky zo zastavky Karlova Ves v smere na Dolne Krcace ( Iuventa ). To by teda bolo
Pocujte, chcem sa vas spytat, neviete preco elekticky cislo 1,5 a 9 jazdia cez tunel tak pomaly ? Kedysi tadial jazdili rychlejsie, teraz sa mi zda, ako kebyze sa kazdy jeden vodic boji ist tadial rychlo, nerozumiem tomu, ved predsa maju pred sebou prazdny priestor, neohrozuje ich tam ziadne auto. Lenze niekedy nejdu ani len stredne rychlo, niektori tam chodia vyslovene pomaly ako slimaci, terigaju sa tym tunelom, vtedy dostavam dekpy. Mam pre to niekolko vysvetleni :
fobust
Trasa je až druhoradá, prvoradá je trakcia - segregovaná tramvaj. To by som bol ochotný aj prestupovať, len to treba mať prestupné terminály. Ak mám stáť v zápche, tak radšej v aute ako autobuse. MHD bude pre mňa zaujímavá vtedy, keď bude rýchlejšia pri zachovaní istej úrovne komfortu (v BA pomeroch pri ZAVEDENÍ istej úrovne komfortu), t.j. vek a stav, čistota vozidiel, správanie personálu DPB, etc. Ono ľudí z MHDčky vyženieš veľmi ľahko a iba s veľkými problémami ich budeš lákať späť. Na západe to vedia a stojí ich to značné peniaze.