Reply on: FESI #93160:
Tých pár metrov ich nezabuje... Veď aj tak tým v tom úseku ktorý myslíš ak myslím ja ten čo myslíš ty takmer nikto necestoval
Plni sa mi vtedy moj sen rychlodopravy
Tunel je dlhy 793 metrov, ten rekord je 45 sekund, to sa da celkom lahko vyratat rychlost
. Som zvedavy, ci by sa elektricka v tej 109 kilometrovej rychlost nevykolajila, kebyze ide dole do Dubravky zo zastavky Karlova Ves v smere na Dolne Krcace ( Iuventa ). To by teda bolo
Pocujte, chcem sa vas spytat, neviete preco elekticky cislo 1,5 a 9 jazdia cez tunel tak pomaly ? Kedysi tadial jazdili rychlejsie, teraz sa mi zda, ako kebyze sa kazdy jeden vodic boji ist tadial rychlo, nerozumiem tomu, ved predsa maju pred sebou prazdny priestor, neohrozuje ich tam ziadne auto. Lenze niekedy nejdu ani len stredne rychlo, niektori tam chodia vyslovene pomaly ako slimaci, terigaju sa tym tunelom, vtedy dostavam dekpy. Mam pre to niekolko vysvetleni :
lukisho
je síce smutné,že systém MHD vo vašom je taký, aký je - že máte problémy s horiacimi busmi a pod., ale u nás v Piešťanoch by sme boli vďační aj za tých 18 nových busov (stačili by aj tri pri našom úžasnom systéme). Bratislava je veľké mesto a preto sú tieto problémy, ktoré sú. Prídi sa pozrieť napríklad do spomínaných Piešťan, kde z celkových 10 autobusov MHD je nových: 1 kus SOR, rekonštruované: 2ks Karosa a zvyšok?? 3 -napoly zlomené Karosa-nejazdia, jeden je náhrada, 3 ks Karosa-jazdia denne. Priemerný vek dopravy je 18 rokov. Super, nie?