TAK TEDA V TOM DP NIEKOMU PEKNE ZA***ALO!!! ZMENIT TRASU 83 ? VED TO BOL JEDINY SPOJ, KTORYM SA DETI MOHLI DOSTAT NA DUDOVU UL, KDE SU 2 SKOLY, JEDNA ZŠ, OBCHODNA AKADEMIA A DETSKA TENISOVA SKOLA, KTORA MA TIEZ ASI 80 DETI!!! STE NORMALNI? AKO TERAZ MAJU TIE DETI CESTOVAT!!!??? TOTO PLATIME...???
Prosím o uvedenie oficiálneho zdroja Tvojej informácie o príčine tej nehody. Pokiaľ ja viem, tak to zatiaľ nebolo vyšetrené, že ako sa to stalo a čo bolo skutočne príčinou. Dohadov je mnoho, ľudia toho nahovoria...
Tak keď pozrem na to reálne, tak mi aj tak výjde, že nikdy ešte nebolo toľko nehôd a zhorených busov ako za posledný rok. Neni tomu tak? Okrem toho keď môžem podrobne rozpitvať jeden problém konkrétne tej 93 v stĺpe na Panónskej. Ako mohol bus vraziť do stĺpu, ktorý je na kraji cesty keď uvdiedol,že z benzínovej pumpy vyšlo auto ktorému sa snažil vyhnúť a to vyšlo práve z pravej strany,tak ako mohol na tej strane naraziť, veď uhýbať musel doľava nie?
Enumaelis:
je síce smutné,že systém MHD vo vašom je taký, aký je - že máte problémy s horiacimi busmi a pod., ale u nás v Piešťanoch by sme boli vďační aj za tých 18 nových busov (stačili by aj tri pri našom úžasnom systéme). Bratislava je veľké mesto a preto sú tieto problémy, ktoré sú. Prídi sa pozrieť napríklad do spomínaných Piešťan, kde z celkových 10 autobusov MHD je nových: 1 kus SOR, rekonštruované: 2ks Karosa a zvyšok?? 3 -napoly zlomené Karosa-nejazdia, jeden je náhrada, 3 ks Karosa-jazdia denne. Priemerný vek dopravy je 18 rokov. Super, nie?
Tak schválne či by to bolo príjemné sa voziť MHD v ktorej aspoň 2x do mesiaca drbne dakde bud do stĺpu, alebo električka vrazí do inej, alebo zhorí bus. Tebe je úplne fuk,že ide o životy cestujúcich a aj tvoj, ak teda cestuješ MHD.
No a čo? MHD naša je tiež vedená amatérsky a kazí každodenný život tisíckam ľuďom. Moje názory a tie fotky nič také. Asi ti ešte nič nerachlo pri ksichte za jazdy. Potom keď sa ti také dačo stane tak hovor. Myslím, že by si dlho váhal či ešte nastúpiš do autobusu. Ak ti to nedošlo tak jediný kto tu dačo ignoruje je DPB. Vytrvalo kašle na stav vozidiel a nákup nových. Tých 18 pidi Soriek teda fakt "pomohlo"! Keď do roka zhorí asi 6 busov a k tomu ešte niekoľko pekných nehôd tak chyba asi neni vo mne, ani v cestujúcom.že? Alebo mi chceš nakukať, že dakto z cestujúcih podpáli každý bus,ne? ? prestaň pikovať, možno ti zapne dakedy ?
Trasa je až druhoradá, prvoradá je trakcia - segregovaná tramvaj. To by som bol ochotný aj prestupovať, len to treba mať prestupné terminály. Ak mám stáť v zápche, tak radšej v aute ako autobuse. MHD bude pre mňa zaujímavá vtedy, keď bude rýchlejšia pri zachovaní istej úrovne komfortu (v BA pomeroch pri ZAVEDENÍ istej úrovne komfortu), t.j. vek a stav, čistota vozidiel, správanie personálu DPB, etc. Ono ľudí z MHDčky vyženieš veľmi ľahko a iba s veľkými problémami ich budeš lákať späť. Na západe to vedia a stojí ich to značné peniaze.
Tak to je fakt brutalitka, ak išla tá elina 109 km/h. :))) Skoda, nepoznam ziadneho vodica osobne, ak by tomu tak bolo, tak mu rozhodne poviem, nech na to dupne, ale zazil som uz aj rychlo jazdiacich vodicov, vtedy som vo vytrzeni Plni sa mi vtedy moj sen rychlodopravy Tunel je dlhy 793 metrov, ten rekord je 45 sekund, to sa da celkom lahko vyratat rychlost . Som zvedavy, ci by sa elektricka v tej 109 kilometrovej rychlost nevykolajila, kebyze ide dole do Dubravky zo zastavky Karlova Ves v smere na Dolne Krcace ( Iuventa ). To by teda bolo
Marian555 : ahoj, dakujem za odpovede, v podstate mas pravdu, viem o tom stave toho tunela a ze sa caka na generalku, ktora sa skutocne stale odklada.
No ja osobne som si isty, ze som bol v elektricke, ktora isla urcite okolo 75 km/h.
Dakujem Ti za objasnenie tych nocnych spojov, ano, vedel som o tych všetkch dovodoch, ktore si udal vo svojom prispevku, je to dobre vyriesene, zvycajne vsak aj tak idem na Novy Most, kde mi pekne N 33 pride. Najma som velmi rad tomu, ze intervaly N 33 -ky su fakt prijatelne. 23:41, 00:11, 00:41, 01:41, 02:41, 03:41 ( spod Nového Mostu ).
Islo mi prosto o to, ze na Zoske uz jednoducho nenastupim priamo na N 33 nikdy a trosku mi to chyba, mimochodom, teraz cez zimu mladi ludia nechodia az tak casto v piatky a v soboty do mesta zit, takze N 33 -jka je prazdnejsia. Vynikajuce na nej je hlavne to, ze vsetky zastavky su na znamenie, to znamena, ze nikde nezastavuje a cesta spod Noveho Mosta az na Matejkovu trva len 10 minut. Horsie je to vtedy, ked niektori cudzinci nevedia, ze zastavka je na znamenie, toto este stale nie je doriesene, co sa tyka zobrazovania tejto infosky priamo v spojoch dajme tomu v anglictine a v nemcine. Niektori cudzinci taktiez nevedia, ze maju na zastavke zdvihnut ruku na znamenie vodicovi, aby zastal. Niektori vodici totiz nezastavuju, aj ked su na zastavke ludia, videl som uz take pripady. Inak sa tesim tomu, ze sa dostanem nocnym spojom vacsinou vsade velmi rychlo. Ale stve ma, ze uz si nemozes plne vychutnavat nepovinnost cvakania listkov, kedze som drzitelom predplatneho cestovneho listka. Od Novembra si vsak cvakat listok musim.
Skusim odpovedat aj ked su tu lepsi machri a borci ? PS vopred pardon za pripadne dlhy prispevok ?
Re #93143 Hrdy_DlhoDielcan: Pokial viem cez tunel je znizena rychlost kvoli zlemu stavu trate a samotneho tunela. Zatekatam, panely a okolie kolaji je zdevastovane a miestami rozpada sa. Kolaje boli aj niekolko krat rezane a provizorne zvarane.
Jednoducho sa caka na generalku tunela, ktora sa odklada a odklada ?
Co sa tyka rychlostnych rekordov, su lepsie miesta kde sa uplatnuju rychliky ? ps nemozte niekto spomenut aka to bola najvyssia rychlost na eline v BA?
Re #93144 Hrdy_DlhoDielcan: Nakolko som takisto Dlhodielencan ti odpoviem aj na toto.
1. Myslim, ze N33 nema zlu trasu. Mozno sa zda zbytocne dlha, ale obsluzi vacsiu oblast. Ak je clovek na Zochovej potrebuje sa dostat na DD, vyuzije N34 na Molecku a prestup na N33, nemusi sa bat ze by nestihal, nakolko N33 robi velky okruh, prichadza myslim 5-7 minut neskor na Molecku.
2. N34 chodi preto cez Zochovu, lebo ma uz tak dlhu trasu. Bus musi stihnut do Dubravky a naspat za tu hodinu.
N33 naoplatku mala kratsiu a tak sa vyuzila jej casova rezerva na predlzenie linky. Podobne bolo riesenych viacero liniek.
Napriklad aj N29 nechodi uz po nabrezi ale cez Kramare. Ak potrebujes zo Zochovej na Devin, stihas N34 na Botanicku a tam pockas tiez myslim 5 minut na N29 ?
Mimochodom, co vravite na novu nocnu dopravu DlhoDielcania ?
Ste spokojni s tym, ze autobus N 33 chodi cez Novy Most alebo vam vyhovoval viac odchod tohto nocneho spoja zo Zochovej ulice, ako to bolo posledne roky pred zavedenim novej nocnej dopravy ? Mne osobne vyhovovala viacej Zoska. Spod Noveho Mostu teraz odchadza smerom do Karlovej Vsi len jeden nocny spoj, a to linka cislo N 33, linka cislo N 34 odchadza stale zo Zochovej ulice. Preco Dubravcania maju Zosku a preco DlhoDielcania Novy Most ?
Ahojte ešte raz Pocujte, chcem sa vas spytat, neviete preco elekticky cislo 1,5 a 9 jazdia cez tunel tak pomaly ? Kedysi tadial jazdili rychlejsie, teraz sa mi zda, ako kebyze sa kazdy jeden vodic boji ist tadial rychlo, nerozumiem tomu, ved predsa maju pred sebou prazdny priestor, neohrozuje ich tam ziadne auto. Lenze niekedy nejdu ani len stredne rychlo, niektori tam chodia vyslovene pomaly ako slimaci, terigaju sa tym tunelom, vtedy dostavam dekpy. Mam pre to niekolko vysvetleni :
1.) Bud su ti vodici velmi opatrni a bojazlivi a rychlo ist nechcu.
2.) Bud sa boja, ze sa v tuneli nachadza nejaky opilec alebo bezdomovec alebo nejaky clovek, ktoreho by mohli nechcene zabit.
3. Alebo im dopravaci nahuckali do hlavy, ze cez tunel sa vyslovene musi chodit pomaly.
Maximalna premavkova rychlost elektriciek je 65 km/h, tie starsie supravy maju maximalnu len 60 km/h.
Elektricky si dokonca v tuneli zapinaju aj dialkove svetla a sam som uz mal niekolkokrat prilezitost pozerat sa na jazdu v tuneli priamo pri okne vodica. Je tam velmi dobra viditelnost pri tychto dialkovych svetlach, tak naozaj skutocne nechapem, preco idu tak pomaly.
Este vam predstavim nejake pikosky
Rekord rekordov, ktory som zaznamenal, je 45 sekund. Tento rekord sa zatial nepodarilo prekonat ziadnej elektricke uz vyse dvoch rokov. Momentalne "robia" elekticky tunel v priemere za 1 minutu a 35 sekund. Milovnikom rychlej jazdy odporucam elektricku s ciselnym oznacenim 7954. Ak nejaka elektricka prekona "moj" rekord tunela, dajte mi pls vediet, som vam pristupny na ICQ : 317 826 567.
A najradsej mam, ked vodic zabudne zapnut svetla vnutri v elektricke pocas cesty tunelom, mam uz niekolko takych fotiek, kde ludia nemohli pokracovat v citani casopisu :))
Dobru noc vam prajem, majte sa krasne, a nezabudajte : 02 5950 5555 alebo 02/5950 5950. Tam sa vzdy dozviete najaktualnejsie informacie a personal dispecerov je tam velmi velky a vsetci su tam maximalne ochotni a mili. Odporucam. Vsadzam na nich
http://www.joj.sk/tv-archiv.html - tu si zvolte noviny plus z 9.1.2008 (reportaz o nebezpecnych elektrickach a preco sa neoplati pred ne prebiehat a aj o dnesnej nehode)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Hrdy_DlhoDielcan