Reply on: m@rtin #92765:
Kukám že ten kĺb s podvozkom je vyriešený podobne ako som zvažoval v mojom projekte. Škoda že ten typák je malý, nedá sa poriadne pozrieť, o čítaní kót nehovoriac. Každopádne, ak dobre vidím, je skriňa uložená na otočných čapoch krajných podvozkov, ktoré nie sú v strede medzi nápravami krajných podvozkov, ale asymetricky, takže rozloženie nápravových tlakov bude zaujímavé. Vnútorné podvozky majú dva za sebou otočné čapy, nakoľko sú rozmerty kótované tak ako sú. Koncepčne sa to dosť podobá môjmu návrhu, ja som mal len inak riešené krajné podvozky.
m@rtin
http://www.k-report.net/discus/nahledy/116491.jpg
Brzy snad budou následovat další.
Prro nezasvěcené dodám, že se jedná o tramvaj Škoda 15T určenou pro Prahu, kterých DP objednal 250.
3 články, 6 dvoukřídlých dveří, 100% nízká podlaha, 4 otočné hnané podvozy, kapacita 300 cestujících.