Reply on: S499.1023 #92689:
Buhehe, vieš ty koľko ľudí mi povedalo že jazdia autom preto, lebo socka je o ničom? Jeden krásny príklad: Kolegyňa býva tri zastávky trolejbusom BEZ PRESTUPOVANIA. Povedala mi že chodí autom, veď sa nebude tlačiť. Ono v rannej špičke 202 a 208 natrieskané naozaj SÚ. Párkrát som to zažil, keď som skúšal rôzne kombinácie ako sa sockou dostať do práce. A nebyt toho že sa surovo cpem do prostriedku MHD, tak by som ostal na zastávke, ako pár ľudí za mnou, ktorým sa nechcelo tlačiť.
fobust
Hej ale netrebalo prestupovať, nakoľko vtedajšie osobné vozne používané na tejto trati boli ľahkej konštrukcie. Menili sa iba lokomotívy. A to ihneď dvakrát. Dnes by ťa s takými vozňami na trať ÖBB už nepustili, však to nespĺňa žiadne súčasné parametre. Viem si predstaviť moderné, nízkopodlažné duálne ĽAHKÉ železničné vozidlo článkové dĺžky do 40 metrov so šírkou 2,5 metra ktoré by mohlo premávať z centra mesta do centra mesta. Ale bolo by sakra drahé. Vo Viedni by išlo po tratiach WLB, tam väčší problém nevidím. V Bratislave by išlo ako som popísal, alebo inou trasou, v meste by sa dala obnoviť pôvodná slučka okolo Reduty, nevidím s tým problém, ani s mostom - len treba pri jeho rekonštrukcii na to vopred myslieť. Napojenie na most nevidím ako problém. Spojenie centrum - centrum "električkou" teda možné je, až na to že by sa nejednalo o električku, ale ľahké duálne železničné vozidlo. Teda mohla by to byť teoreticky aj električky, za predpokladu že trasa S7 sa úpraví napr. zmenou napájacieho systému a pod.