Reply on: AAA #82949:
2.moznosti:
1) ako sucasna N47
2) Valasska - nieco kde by sa to otocilo kde uz jazdi aj 203 aj 207.
V idealnom pripade by to islo rovno cez Patronku, na Pri suchom mlyne (ak sa tak da odobocit) a na zastavku Patronka smer mesto (prestup na hrane na dalsie linky). To za predpokladu ze by to bol bus.
Ak by sa realizovalo predlzenie L203 nebola by tato linka nutna.
AAA
Napr. ak by bola trolejbusová musela by mať buď trasu Valašská - Búdková, čo je hlúposť, alebo vzhľadom na trolejové vedenie by musela ísť až na AS MN, alebo na Rajskú.
A-busy viesť pod trolejovým vedením, ktoré už stojí sa mi zdá nevhodné.
Teda reálne vidím 2 možnosti:
1. vybrané spoje 203 na Valašskú (cca každý druhý spoj)
207: ako navrhuješ
Výhoda: lacnejšie riešenie (menej vozokm, za jeden pracovný deň by to bola úspora cca 70 - 75 vozokm každý pracovný deň oproti 2. variante) ako riešenie číslo 2 a zároveň je to rýchlejšie spojenie zastávok Valašská, Lovinského so zastávkami Búdkova - Hodžovo nám..
2. možnosť:
203 vybrané spoje na Lovinského, za predpokladu, že má zostať zachovaná obsluha zastávky Horský park celotýždenne a celodenne inú možnosť nevidím
207 Valašská - Drotárska - Ružová dolina:
výhoda: netreba stavať vetvu v križovatke pri Hrobustove smer Búdkova - Matúšova, pokiaľ 207 bude mať na tejto strane trasy normálnu nie priebežnú konečnú, zamedzí sa tým dosť veľkým meškaniam, ktoré by v prípade okruhu vznikali (špička cca 5 - 12 minút už z konečnej Amfiteáter) v smere do Ružovej doliny, zisk spojenia Drotárska - Patrónka, udržanie spojenia Valašská, Lovinského s trhoviskom a Prievozskou priamo.