Reply on: kecho #82944:
Z Noveho mostu by sa L50 tocila tak ze by isla cez nadjazd, zisla dole (tam by mala plochu), zas vysla hore a isla na zastavku.. Co sa tyka Pristavneho mostu, suhlasim ze odtial treba odstranit vsetku mestsku (aj individualnu) dopravu. Idealne spoplatnit.Ad Re #82768: Nechytaj za slovicka (a ciselka :D)
Ad Re #82756: Uzemny plan je na to aby sa pri stavbach pracovalo s urcitou koncepciou a prisposobenim tomu ze tam ma byt urcity objekt (v tomto pripade trat a pod.). To neznamena ze to tam bezpodmienecne bude.
Pripadne by tam behal Sprinter (alebo SORka).
A stare A-cko po Stefanikovej ulici. A netrapi ma ze tam uz nie je trat.
AAA
Napr. ak by bola trolejbusová musela by mať buď trasu Valašská - Búdková, čo je hlúposť, alebo vzhľadom na trolejové vedenie by musela ísť až na AS MN, alebo na Rajskú.
A-busy viesť pod trolejovým vedením, ktoré už stojí sa mi zdá nevhodné.
Teda reálne vidím 2 možnosti:
1. vybrané spoje 203 na Valašskú (cca každý druhý spoj)
207: ako navrhuješ
Výhoda: lacnejšie riešenie (menej vozokm, za jeden pracovný deň by to bola úspora cca 70 - 75 vozokm každý pracovný deň oproti 2. variante) ako riešenie číslo 2 a zároveň je to rýchlejšie spojenie zastávok Valašská, Lovinského so zastávkami Búdkova - Hodžovo nám..
2. možnosť:
203 vybrané spoje na Lovinského, za predpokladu, že má zostať zachovaná obsluha zastávky Horský park celotýždenne a celodenne inú možnosť nevidím
207 Valašská - Drotárska - Ružová dolina:
výhoda: netreba stavať vetvu v križovatke pri Hrobustove smer Búdkova - Matúšova, pokiaľ 207 bude mať na tejto strane trasy normálnu nie priebežnú konečnú, zamedzí sa tým dosť veľkým meškaniam, ktoré by v prípade okruhu vznikali (špička cca 5 - 12 minút už z konečnej Amfiteáter) v smere do Ružovej doliny, zisk spojenia Drotárska - Patrónka, udržanie spojenia Valašská, Lovinského s trhoviskom a Prievozskou priamo.