Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #82975:
Ak ma byt ta zachadzka okruzna, tak radsej 203, lebo:
- 207 ma jazdnu dobu Ruzova dolina - Amfiteater 27 min.
- 203 by mala jazdnu dobu Koliba - Amfiteater cca. 22 min.

Je pravda ze 207 ide aj na ASMN a pod., ale zaroven je faktom ze z Hodzovho ide tiez dost spojov, ktore by mali postacit.. ak by to organizacne slo, tak ja sa nebranim ani 207, ale to by uz bola len ceresnicka 🙂
Reply on: 810zssk #82974:
Tak potom možno najjednoduchšie riešenie:
41: zrušená
203 ako je,
207 alternatívne každý druhý spoj cez Horský park a každý druhý cez Drotársku.
Možno by sa tým aj ušetrilo pár vozokm. A inak tá trať cez Drotársku bola aj navrhnutá tuším DP, alebo v ÚP kedysi, len mala ísť z Drotárskej cez Ul. na hrebienku na Červený kríž, ale v súčasnej podobe Ul. na hrebienku si tam dobre t-bus neviem predstaviť.
Reply on: AAA #82973:
To bola len taka idea.. ked sa nad tym dlhsie zamyslim, mas vlastne pravdu. Ale stojim si za tym ze interval 20 min je uz prilis stedry a fakt je to minimalny interval.. mensi uz urcite nie.
Reply on: 810zssk #82972:
S návrhom som prišiel ja, lenže tá trať má zmysel len v tom prípade, že sa zruší L 41 a bude tade premávať jedna z existujúcich liniek 203, resp. 207 a tým pádom tí ľudia získajú spojenie s centrom za nie príliš veľkého navýšenia vozokm, keďže by sa zrušila L 41 a zároveň by bola lepšie naplnená 207 v úseku Búdkova - Valašská, lebo by brala aj ľudí z Drotárskej.
Ale samotné nahradenie L 41 t-busom je blbosť, v tom sa zhodneme.
Reply on: AAA #82971:

1. Interval - pod 20 minut sa ist neoplati. Naco vozit vzduch? Ta trat ani netvrdim ze ma zmysel, ale padol tu navrh tak sa zacalo riesit linkovanie a pridal som sa.
2. Trate sa nestavaju kvoli inej trase. Trolejbusova trat nikdy priamo nezlepsi spojenie, nakolko rovnaku trasu vzdy mozes ist aj busom.
Reply on: 810zssk #82970:
Pri intervale, ktorý navrhuješ je celá výstavba tej trate nezmysel a za predpokladu, že tá linka má byť trasovaná ako 41, teda, že neprinesie tým ľuďom lepšie spojenie do centra, je to celé zatrolejovanie potom veľká blbosť a vyhodenie peňazí.
Reply on: hoppusmark #82969:
Na zastavku Safranova a spol.

Teraz je tam 30min., sem tam hodina a jazdi maly voz.
Reply on: 810zssk #82966:
Počkaj, to akože kam myslíš ten 40 min. interval? Na zast. Horský park, alebo na Drotársku? Ak na Drotársku , tak si trocha mimo..
No a uplne najidealnejsie by, samozrejme, bolo keby sa konecne zatrolejovala Prazska + odbocenie z Prazskej na Hl.St. cim by sa vytvorili podmienky na zatrolejovanie linky 41.
Reply on: 810zssk #82966:
Ratam s tym ze by tam jazdila kazda druha 203.
Reply on: AAA #82965:
Ja mam dojem ze 207 je dobry kolotoc aj bez toho aby bola okruzna.. mne sa stale zda lepsia ta 203, predpokladajme ze zostane zachovany 20-min. interval.. ak tam bude chodit vacsi voz v 40min. intervale je to postacujuce.
Reply on: hoppusmark #82963:
Práve preto osobne najviac podporujem 207 cez Drotársku, 41 zrušiť, vybrané spoje 203 pokiaľ je nevyhnutné zabezepčiť obsluhu zastávky Horský park k Amfiteátru, resp. na Lovinského.
A 2. najlepšia možnosť je 207 okruh a 203 vybrané spoje na Valašskú.
Reply on: AAA #82959:
Keby jazdila raz za hodku tak by na tom bola podobne ako napr. 151. Ale aj mne sa viac pozdava 203.
810zssk: okružná linka je blbosť, ide o to, spojiť Drotársku, Martinengovu, VŠVU atď s centrom mesta v oboch smeroch... A najkratšie je to priamo na Búdkovú...
Reply on: fobust #82927:
To uz podbijaju aspon 4-5 dni ?
Reply on: Martin Fundárek #82957:
Alebo potiahnuť 207 na Šafranovú (prípadne k Slov.nár.archívu), 203 na Valašskú...
..alebo opačne: 203 k SNA a 207 nechať na Valašskú...

41 môže zostať tak ako je, alebo môže byť potiahnutá na Búdkovú ...
Reply on: 810zssk #82953:
1. možnosť nie je dobrá
1. pre nárast vozokm a
2. nezabúdaj, že N 47 robí na Hodžovom prejazd na N 44, a N 47 vzniká prejazdom z N 72, takže by si tie vozy musel chodiť naprázdno točiť na Nivy, alebo na Rajskú.
2. možnosť, čo navrhuješ, obávam sa, žeby sa vytvorila linka, ktorá by bola využitá minimálne.
Takže tá 203 je potom možno najschodnejšia.
Pripomienka k tunajsej scheme MHD: Zastavka Kolma je obojsmerna 😉
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #82934:
A čo tak to vyriešiť potiahnutím 203 na Lovinského? Tým získaš požadovaný prestup a nemusíš ťahať drôty. (Podľa môjho názoru je neekonomické stavať trať tam, kde v špičke stačí SOR raz za štvrť a mimo špičky raz za pol hodiny, miestami raz za hodinu).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.